2017年2月22日星期三

阿桂老友粉 @ 官塘 ( 22-FEB-2017 )

酸辣炸醬腩肉米線 - 我要小辣   里奧大人要微辣   肉醬就多   但腩肉好似得 2 片細細嘅 


   
麻辣雞軟骨 - 好味呀   但唔夠麻辣   但食完之後覺得自己成口油呀   哈哈



煎韭菜餃 - 里奧大人話碗米線唔夠餸喎   所以叫個餃子   仲話知我鍾意食韭菜餃喎   我覺得好味呀   又唔係好油呢 



22-FEB-2017  WED )

尋晚瞓得 ok 啦   可以天氣凍凍地   哈哈 ~

早餐食沙爹牛米粉   8 卦一見到就問我係咪好肚餓 ?!   我話 Lunch 食麥皮   所以早餐食飽啲囉 ~



菇場唔太忙   咁就好喇   唔係咁想做   哈哈 ~

Lunch 食麥皮加杏仁條   我覺得仲肥   不過想清埋包杏仁條   因為係過年前家姐喺多多買比我㗎   再唔食驚會腍   咁就嘥咗喇 ~

無杏仁味   得個甜字   但杏仁面整到好似蛋白餅咁   我又勁鍾意喎



里奧大人 2 點半喺紅磡見客   咁 4 點半都番到屋企 lu ~

臨放工先有 Urgent 嘢   好在 5 分鐘搞掂   放工即走 ~

今晚同里奧大人食麻辣米線   先到先等位呢 ~

我覺得 OK 呀   但里奧大人覺得麻麻   唔醒起佢鍾意酸辣多過麻辣添 ~

里奧大人話想食湯丸   諗住買碗紅豆沙同綠豆沙   我就咁淥啲湯丸就得   唔駛麻煩   但我話係咪都要淥   買唔買紅豆沙都無問題   原來佢係想我食紅豆沙補血   不過我真係好飽   唔想食糖水囉   之後佢都只係買紅豆大菜糕就算喇 ~

買完就即番屋企   開機洗衫再沖埋涼   之後就休息   今晚有啲攰   唔想做家務呀 ~

其實 10 點左右已經眼瞓   我估我都應該睇睇下電視瞓着咗 lu   之後一醒都 10 點 45 分   咁瞓覺喇   瞓到就即瞓呢   呵呵 ~

2 則留言:

  1. 笠..依家係咪星期三都會返屋企呀?
    依間酸辣米線個樣都唔錯呀~真係少餸左d
    小奧勁細心啦~知你like咩都叫比你
    衰喂唔會架~淨係要我就晒佢食乜食乜

    回覆刪除
    回覆
    1. 異無可異笠 我覺得好似成日覆妳留言咁既 真係覆到就快放工喇 YEAH~~~~~~
      其實里奧大人見客早番 我會番屋企瞓呢~
      個米線都有唔少肉醬嘛 所以我其實都OK架~
      又黎讚小奧 哈哈哈哈
      咁都係嘅 佢會叫我鍾意食嘅嘢 咁我夠一樣叫佢鍾意食嘅嘢啦啦啦啦啦啦啦啦~
      睇妳個樣硬硬淨淨 原來係咁心軟 嘩哈哈哈哈哈哈~

      刪除