2017年2月12日星期日

蠔油雞膇 + 菜心 ( 12-FEB-2017 )






( 12-FEB-2017  SUN )

今朝里奧大人 9 點半起身先   咁其實我都醒咗   不過懶床   里奧大人以為我仲想瞓   話想瞓就瞓啦   唔好番教會   不過我話我想番教會呢 ~

食埋早餐就番教會 lu   完畢就去買菜   之後番屋企喇 ~





抖陣就開機洗衫   之後熨衫   里奧大人就做公司嘢 ~

差唔多 3 點就去食下午茶   不過一個餐 Share 食算喇   因為頭先買咗 1 個蛋撻同 1 個椰撻   加加埋埋就好夠飽㗎喇 ~



食完再去超市買啤酒   有 92 折呀   所以都抵呢 ~

番到屋企即幫里奧大人染髮   佢諗住染完就沖埋涼   最搞笑佢唔醒起除衫嗰下會掂到啲染髮劑   咁我話用垃圾袋笠住個頭   快快手除件衫出嚟咪得囉   一路除一路好驚話原來會窒息㗎   我話放心啦   我用隻手撐住個垃圾袋   你係抖到氣嘅   哈哈 ~

5 點幾開始預備   咁里奧大人就食到久違了   熱辣辣嘅餸喇   哈哈哈哈 ~

咁我話一個辛辣麵 Share 食   佢話佢一個人食得哂一個辛辣麵   真係好少聽見佢話會得得哂一樣嘢㗎   佢果然好鍾意食呀下 ~

是日懶餐 - 蠔油雞膇 + 菜心

蠔油雞膇 - 睇食譜食㗎   當然我都加啲減啲調味料   即係人哋有薑蓉   我就懶唔加薑蓉   咁先後次序都搞亂咗   好在再睇一睇啫   呵   今次個汁煮得好味呀   勁開心 ~              

菜心 - $8/1斤   $10/2斤   我以為自己睇錯   但真係食唔哂 2 斤   所以買 1 斤算喇   好在都 OK 甜咋 ~

搞掂哂就沖涼   之後開機洗衫   再食埋生果就休息喇 ~


水姑買㗎   菠蘿酸到呢   食咗 1 片之後就胃痛   里奧大人掉哂啲菠蘿添呀   西瓜哈蜜瓜又無味   我唔明點解水姑話好味
  


睇多陣電視   11 點都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言