2017年2月21日星期二

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 21-FEB-2017 )

百佳買嘅雲耳雞 - 啲雞肉口感好腍   我覺得係霉添呀  



因為我同里奧大人都唔食魚頭   咁姑奶話唔要個魚頭   里奧大人好大反應話要個魚頭呀   話有面豬 "dun" 肉㗎   因為佢次次都會夾面豬 "dun" 肉比我食   好似呢條魚根本真係無咩面豬 " dun" 肉   佢點都要夾出嚟   呢下係好感動嘅   哈哈



炒西芹 - 好多渣   同埋無拻條 "衣"   食咗幾嚿都無食 lu    



生菜 - 我一見到就勁驚   因為係得幾塊㗎咋   平時佢會擺幾條菜心比隻貓食   但隻碟放喺地下   次次擺成晚   第朝仲喺度   我真係好驚係比隻貓食嗰啲囉   不過姑奶話驚我唔夠菜食   所以加埋呢幾塊   雖然係佢嘅好意   但自從知佢煮過隔咗一星期嘅餸之後   我真係好驚囉    



( 21-FEB-2017  TUE )

瞓得唔好呀   好似無瞓過咁   慘 ~

咁我今朝同里奧大人講話   尋日 Lunch 食飯   之後飽飽滯到呢   我要係咁食話梅肉消滯呀   之後佢喺度笑   話飽都可以仲係咁食嘢   哈哈 ~   

好大風呀   天文台又話回暖   呃人嘅 ~

好凍呀   所以早餐食腿蛋治   呢排成日都同 8 卦食早餐   佢真係好勁   餐餐都係米粉通粉意粉餐   仲要雙蛋   晏晝 Lunch 仲要係食飯   我真係唔得   除非果日好忙   忙就會特別快餓呢 ~



咁我叫 8 卦出 Lift   但講咗落車   哈哈 ~

番到菇場   洗完杯諗住去廁所   點知居然無帶鎖匙   完全不在狀態 ~

忙下停下   不過完全唔想做 ~

真係好眼瞓   所以買酸辣米線食   今次要中辣   其實想要大辣架   但又驚驚地   咁今次拎嘅時候都聞到好香   一開個蓋見完全係橙色   開始有啲驚   食落真係好辣囉   但唔酸囉   得個死辣咁   小辣唔辣   中辣就鬼死咁辣   點解水準次次唔一樣架   食完之後   我眼水鼻水係咁流   勁似喊完咁呀   哈哈 ~



今日都好飽   但真係唔會眼瞓   如果食飯就一定會   仲諗住第時食糯米雞添   咁唔好搞喇 ~

做下抖下   話咁快放工 ~

里奧大人今日 3 點到大陸見客   咁差唔多 7 點就到官塘   咁我都行陣官塘廣場先 lu ~

佢驚我又攰又餓   叫我食粉果   不過我唔食啦   就算食都一齊食   咁先開心呢 ~

佢 7 點左右到官塘   經過食粉果嘅地方   但好多人   我話唔食 lu   咁再去買 Samsung 後備電   再睇埋背囊   咁睇睇下先知原來有兩檔買背囊   好在檔主講咋   唔係拎咗去問隔離檔就搞笑   不過我都試過咁啦   好耐之前喺旺角中心睇嘢   問人哋 Display 件褸幾錢   條友好惡話係隔離檔㗎   我心諗   唔幫襯妳都唔駛咁惡啦 ~

番到去坐陣都開飯喇   食完就抖 lu   今晚落毛毛雨   都唔徑步喇   早啲沖涼休息好過呢 ~

真係越坐越凍   又攰喎   所以 11 點唔夠就瞓 ~

2 則留言:

  1. 笠..仲係我呀! 係咪好開心呢
    死啦~我覺得晚晚都無飽飯食咁
    睇見都真係。。。。! 都話小奧一向對你好啦
    我知..我知..你實話唔衰果陣好好呀ma(哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 異咩好呀笠 應該係我問番妳 仲係我呀 係咪好開心呢?! 嘩哈哈哈哈
      其實d餸凍冰冰真係好難頂 家姐直頭話食少d當減肥添呀~
      呵 小奧知我付出 梗係要對我好啦 哈哈~

      刪除