2017年2月14日星期二

玉桃軒酒家 @ 官塘 ( 14-FEB-2017 )

欖菜肉碎四季豆 ($78) - CC 話食呢個餸   無問題啦   唔好同我浸浸浸就得喇   哈哈    



蜜桃咕嚕黑豚肉 ($88) - 兔兔叫㗎   同里奧大人一樣鍾意食咕嚕嘢  



蠔皇花菇鵝掌煲 ($88) - 呢個我叫㗎   不過里奧大人唔係鵝掌嘅   咁我叫 CC "啜" 埋去啦   佢話啜咩   我話啜腳呀    佢話佢係講 "蒜" 腳   唔係 "啜" 腳   哈哈



黃金炸豆腐 ($68) - 兔叫㗎   佢真係好鍾意食香口嘢   同我一樣  



魚香茄子帶子煲 ($88) - 里奧大人叫㗎   但原來都無帶子嘅   搵笨   



竹笙菌皇雜菜煲 ($78) - 我話白雪雪啱哂 CC



( 14-FEB-2017  TUE )

尋晚半夜熱醒呀   里奧大人啦   成日迫我着長袖睡衣褲   佢特登喺淘比我㗎   淘咗先話比我聽   佢見我成日着睡裙   摸到我膝頭哥好凍   驚我冷親   但其實我唔慣着褲囉真係   我熱底嘛   覺得着褲好熱呀 ~

早餐食腿蛋治   今朝嘅麵包好新鮮呀   正 ~



菇場唔太忙   可以做下自己嘢   呵呵 ~

Lunch Time 幫里奧大人買麵包   之後再買酸辣米線番菇場食   明明食開豬軟骨   唔知做乜鬼走去叫咗豬腩肉   激死我   今次又係無酸辣味道   已經第 2 次喇喎   咁搞法真係唔想再幫襯囉 ~



好在仍然 Hea 過   放工準時走人   今晚約咗 CC 同兔兔食飯呀   勁開心   因為實在好耐無見 CC 喇 ~

我行陣 APM   再去 MUJI 買 2 包泡菜味點心麵比里奧大人   當做情人節禮物啦 ~



買完都 6 點 40 分   要即飛去酒樓喇   因為我 Book 咗 6 點 45 分呢 ~

坐低無耐   CC 兩公婆就到喇   同 CC 傾陣密偈先啦   又有啲嘢令我諗通咗 ~


CC 送比我㗎   居然有情人節禮物   開心開心



里奧大人 7 點半先放工囉    好在我哋已經諗定食咩   叫里奧大人喺彩虹就打比我   我哋就落單   佢嚟到無耐   啲餸就嚟齊哂 lu ~

本來想叫啤酒   但只係得細罐裝   仲要 $25/罐   我覺得好貴呀   所以叫佢哋唔好飲   哈哈 ~

食下傾下   講起淘寶   之後又講起籌碼   即諗起之前玩魚蝦蟹大細   問兔點玩   佢即答到   咁再問三公同射龍門點玩   再問佢識唔識鋤大 D 點贏 Place   佢果然一一答到   又話頭果個咩 9 隻就炒   又咩尾門要點出咁咁咁   同阿喂講嘅一樣   不過講完我都唔明㗎   哈哈 ~

講開麻將   兔兩公婆有時會入打鼓巔同朋友打牌   咁呢晚就唔會番出嚟   會打通宵牌   之後第日就瞓一日   CC 就話點解唔第日中午打 ?!   反正啲時間都係用嚟瞓   話不如早啲打好過啦   咁又係喎   我哋呢啲老餅   通頂一晚好辛苦㗎   我寧願朝早 6 點開枱   咁起碼我前一晚都有得瞓吖 ~

咁 CC 有次睇佢親戚打牌   有個親戚食糊   佢有一枱花食糊   但佢無出聲話一枱花   所以只計佢有 1 隻花   咁我又覺得係喎   要是對方有花已經係 2 番   加埋啲牌可能已經係 4 番   而我自己得 1 番   我都唔會打出博妳囉   所以要出聲先啱囉 ~

同埋有時啲人會問我之前打咗隻咩   我真係唔記得   而 CC 同里奧大人都話真係唔會記得喎   因為我地打牌唔係叻   只係記自己想要嗰啲   唔要嗰口啲就即刻打哂㗎啦   鬼得閒記住係啲咩囉   哈哈 ~

佢哋話依家去賭場   如果贏多幾舖   個荷官會抽水㗎   但就無指定抽幾多   總知個荷官鍾意抽幾多就幾多   咁又講番起做莊家   兔話做莊多數贏   呢下笑死   因為即諗起里奧大人嗰晚輸到面臨破產   所以兔都好驚訝原來做莊家會輸   哈哈 ~

講起賭局   真係越講越興奮   遲啲等我再睇下啲啤牌機幾錢先   同埋想淘啲大銀碼籌碼呀   好似 100 萬一個嗰啲呢   好想試下一次推哂啲籌碼曬冷   因為現實世界係無可能咁做嘛   哈哈 ~


見到酒樓啲人開始執枱   咁好奇怪有幾張咁細嘅 2 人枱   原來呢間酒樓係無得比人搭枱   咁如果張張兩個人坐 4 人枱   咁就真係蝕喇   咁我話   咁放哂 2 人枱咪得囉   佢哋 3 個好驚訝咁望住我   再同我講話咁有啲人會 4 個人嚟飲茶家嘛   哈哈   係喎   真係黐咗線



10 點走人喇   約定下次會打邊爐   里奧大人同我講話又打邊爐   我話 CC 話打㗎   但因為搵唔到地方   所以先食中菜   咁之後我話下次都係打邊爐好啲   佢好奇怪話我   同親邊個食飯都話打邊爐   哈哈   咁又好似係喎   同家姐阿 mi 又係話打邊爐   原來同 CC 都係咁   無計啦   我實在太鍾意蒜頭辣椒豉油喇   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   睇多陣電視都瞓覺喇   里奧大人聽朝 6 點要起身呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言