2017年2月18日星期六

黑椒三文魚骨腩 + 煎沙樂美腸 + 粟米蛋花湯 ( 18-FEB-2017 )








阿 mi 上年買比我嘅黃蘿蔔   5 月到期喇   所以快啲食埋去   咁今日都飽飽哋   當食涼果消消滯都唔錯   



( 18-FEB-2017  SAT )

今朝 7 點起身   沖埋涼就買個麵包比里奧大人做早餐   之後就同家姐食早餐喇 ~

食下傾下又 8 點 50 分喇   係時候要走喇   今朝遲咗 15 分鐘番到菇場   好在有同事遲過我咋 ~


家姐第一時間比生日利是比我

           




忙呀   做到 11 點半先搞掂 ~

上多陣網又 1 點   放工即走人喇   約咗里奧大人去 mega BOX 飲茶 ~

好耐無去呢間飲茶   覺得樣樣都好味咁呀   哈哈 ~


鮮蝦腐皮卷 - 好味呀   最緊要食完唔覺成口油呢

   

羅漢齋鴨掌 - 勁好味   我同里奧大人講話下次要再食
   


懷舊燒腩卷 - 勁耐無食喇   不過我嚿腩肉真係得啲肥膏咁囉   但見里奧大人果嚿有好多人㗎 



紅油抄手 - 啲汁酸酸辣辣正呀   但其實我麻麻哋雲吞   好驚全部係肥豬肉呀



春風得意腸粉 - 我唔夠飽   就叫呢個腸粉喇  



但原來係包住條春卷   飽到我哋呢 
    


千層薑汁糕 - 呢個超級勁正呀   夠薑味又煙韌   下次必食呀   哈哈




咁我個背囊好鬼重   我估係背囊本身重   加埋今日又帶相機   所以更重   里奧大人無啦啦話睇下我部相機魚眼鏡點用   初初無留意   後尾知啦   佢想幫我袋住囉 ~

飲完就去大眾睇書   里奧大人買咗幾本投資書就走人喇 ~

咁我想去 Ikea 買朱古力   不過我覺得好貴呀   接近 $70 一包   所以想再試食下先   如果真係覺得好食就會買   不過居然無得試食   衰里奧大人吖   特登行後我幾個身位   開定機偷拍我試食呀   衰 ~      

之後再睇埋背囊   最後就去 AEON 超市   咁我話買埋餸   今晚煮飯呢 ~

番到屋企都差唔多 5 點   抖多陣都預備煮嘢 lu   今晚煮辛辣麵比里奧大人食   我痴佢兩啖算喇   次次飲完茶都好飽飽滯滯咁 ~

是日懶餐 - 黑椒三文魚骨腩 + 煎沙樂美腸 + 粟米蛋花湯 

黑椒三文魚骨腩 - 原價 $20   依家特價 $18 就買啦   同埋個樣都好新鮮   如果喺 MP 買   起碼要 $40   所以 AEON 真係好抵 ~

煎沙樂美腸 - 試食咗先買   唔記得咩牌字添   但係香港制造㗎   味道真係唔錯   其實 6 條都要接近 $36   都唔係平喎   依家買香腸煙肉火腿呢啲真係好鬼貴囉 ~      

粟米蛋花湯 - 想快手清哂啲粟米湯呀 ~ 

搞掂哂就開機洗衫   之後沖埋涼就休息喇 ~

睇下電視   11 點鬆啲都瞓覺喇   今日好攰咁呢 ~

沒有留言:

發佈留言