2017年2月28日星期二

大家樂 @ 官塘 ( 28-FEB-2017 )

黑醋豬軟骨都幾好味   但啲飯好腍囉





( 28-FEB-2017  TUE )

嘩   咁就過咗個 2 月份喇   真係快到 "dum" 一聲咁喎   我覺得好似放完新年假期無耐咁咋喎 ~

今朝勁想去 KFC 㗎   不過頭先打咗好多個噴嚏   好驚作病   如果再食炸嘢   好易仲招㗎   所以都係去番茶餐廳食芝腿治算喇 ~



菇場唔忙   不過晏晝要 Pack File   所以都想抖陣先   哈哈 ~

Lunch Time 買車仔麵   再買埋麵包比里奧大人就走喇 ~

其實唔餓   不過一陣要 Pack 嘢   一定要有力   如果唔係我諗住今日食菠蘿叉燒包   唔知點解突然好想食佢呢 ~



好喇   拖咗成年幾先 Pack File   所以好想快啲搞掂   唔係西瓜一陣又嘈嘈嘈囉   煩 ~

就咁拎啲 File 出嚟   放哂喺 Conference Room 枱面   之後條腰勁痛呀   要停工喇   可能差唔多每月一到   腰好痛   所以想 Pack 都 Pack 唔到   但激死我啦   食到咁飽無得郁 ~

整下呢樣又嗰樣   好快放工   今晚唔煮喇   想休息下 ~

番到屋企即開機洗衫   熨埋衫就抖下   里奧大人 7 點幾先放工   我話去大家樂食嘢算喇 ~

食完番屋企   抖陣就沖涼喇   又話呢兩日回暖   但我仍然覺得凍喎 ~

睇埋 "千奇百趣" 就瞓喇   今日好攰   個肚開始有啲扯住咁   都應該嚟㗎喇 ~

沒有留言:

發佈留言