2017年2月5日星期日

七福神和食亭 @ 佐敦 ( 5-FEB-2017 )

七味軟殼蟹飯卷 ($48) - 一般啦   





芥辣八爪魚 ($24) - 完全唔覺有芥辣味嘅   唔掂囉  



蟹籽沙律 - ($48/大) - 我見到水吧有 2 個巨碗   我仲同里奧大人講話唔知係裝啲咩食物   原來係裝沙律   咁 $48 就真係好抵喇   雖然只係青瓜絲同生菜絲   但蟹籽份量都算多嘛        



真係無諗過份量咁巨囉   咁我話撈哂啲沙律醬   之後醒唔起里奧大人唔太愛醬   同埋應該將啲沙律醬 "北" 起一半   咁唔駛咁漏   因為我鍾意食醬   都覺得好漏   我仲諗住食壽司   但食完呢個沙律都已經飽哂 lu 



帶子壽司 - 唔記得幾錢  



( 5-FEB-2017  SUN )

今日要番教會事奉   所以 9 點半都要起身喇 ~

沖埋涼就出發食早餐   食完就番教會預備 lu ~



好似好耐無番教會咁   實在太唔似樣喇   唉 ~

崇拜完畢就番屋企   抖到 3 點就去食下午茶   之後就搭小巴去佐敦探里奧大人姐夫 ~





出到去差唔多 4 點半   里奧大人去商務睇書   我就去裕華睇嘢   差唔多 5 點就去醫院 lu ~

頭先買咗紙包蛋糕比佢姐夫   但佢只能食粥水   不過我其實預咗係比佢出院時等辦手續時食㗎   因為唔知要等幾耐嘛 ~

探到 6 點 15 分都走喇   行番落佐敦   我又勁想食壽司   所以去七福神   地點一樣   但又改咗名   仲要限時 1.5 hrs   加上已經無咁好食   所以唔會再去架喇 ~

食完去千齊買 2 支洗頭水同 Jel 就坐巴士番屋企   咁就一日 lu ~

沖埋涼就開機洗衫   睇多陣電視   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言