2017年2月24日星期五

蕃茄洋蔥黑豚肉意粉 + 蕃茄南瓜紅蘿蔔栗米湯 ( 24-FEB-2017 )






( 24-FEB-2017  FRI )

瞓得都 OK 啦   可能凍凍哋好瞓啲呀   哈哈 ~

今朝特登早啲起身   等里奧大人可以慢慢嘆早餐呢 ~

雖然早起   我都只係同平時早 5 分鐘到茶餐廳咋   今朝又食沙爹牛肉米   因為晏晝想買埋煲湯料先食嘢   要有氣力先拎到呢 ~



菇場忙呀   預咗啦   西瓜效應   哈哈 ~

Lunch Time 即出去買煲湯料   拎到腰都差唔多斷   咁買埋燒賣粉果就即番菇場喇 ~



食完又要開工喇   真係好充實呢 ~

4 點左右搞掂   終於可以抖喇 ~

放工即番屋企   滾埋個湯就開機洗衫   里奧大人 7 點幾放工   咁我都差唔多預備喇 ~

是日晚餐 - 蕃茄洋蔥黑豚肉意粉 + 蕃茄南瓜紅蘿蔔栗米湯

蕃茄洋蔥黑豚肉意粉 - 本來我想整黑椒汁   不過里奧大人話想蕃茄   但今次衰咗啦   唔記得落生抽老抽   變咗無色同無咩味   激死我   里奧大人就話清清哋 OK 呀   我話無味就無味   唔駛安慰我   因為我要改善家嘛 ~

蕃茄南瓜紅蘿蔔栗米湯 - 勁想飲呢個湯好耐喇   其實就咁食埋湯渣已經好鬼飽 ~

無啦啦又頭暈暈   都應該差唔多每月一到   咁洗埋碗就即沖涼休息喇 ~

里奧大人差唔多 10 點就食薯片飲啤酒   佢諗住拎多幾支啤酒放雪櫃   點知打爛咗 1 支   抹來抹去又吸塵   因為驚有玻璃碎   終於搞掂哂   10 點半先食得嘢   以前我一定幫佢抹呀清潔呀   依家唔會 lu ~

今晚成 11 點半先瞓   如果聽日唔駛番工幾咁好呢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言