2017年2月23日星期四

住家飯 @ 姑奶屋企 ( 23-FEB-2017 )

釀三色椒 - 里奧大人麻麻哋㗎   同埋無汁   佢仲更加唔想食



我叫里奧大人唔好食黑色燶咗嗰啲   姑奶話唔怕喎   我真係頂唔順話佢   食呢啲係會致癌㗎   妳唔係唔知呀嘛 ?!   同埋唔明點解易潔鑊會煎燶嘢囉

                 

釀豆腐 - 都 OK     



釀茄瓜 - 凍咗好油   所以剩番好多   



韭菜花 - 超級勁老又多渣   



唔記得咩魚湯   但凍囉   同埋覺得有啲腥   我依家真係好怕飲佢啲魚湯



( 23-FEB-2017  THU )

尋晚瞓到好似暈咗咁   里奧大人話半夜好嘈呀   我話我完全聽唔到   我一覺瞓天光呀   仲要瞓到咁林   真係好耐無試過咁喇   感恩感恩 ~

早餐食奶醬多   我不嬲係奶醬多多醬   但今日講咗奶醬多多奶   阿姐問番我係咪奶醬多多醬呀 ?!   我先知自己講錯   哈哈   所以我覺得阿姐做嘢真係好有 Heart 呢 ~



菇場忙啦   邪爆   次次西瓜一唔喺菇場   我就實忙 ~

Lunch Time 出去食墨丸河   好在今次無脹胃咋   下次會再食   呵呵 ~



食完就行下一田   再去南北行買包杞子就番菇場喇 ~

仍然忙呀   所以話咁快就放工咁 ~

今晚遲走   去到商場都 6 點 20 分   里奧大人 6 點 50 分放工   咁好似等咗唔係好耐咁   哈哈 ~

我以前會期待一番到去有飯食   依家一番到見到一碟碟餸已經喺枱   我就覺得好驚   一定係凍哂嘅   除咗蒸魚   不過有人煮埋   我都唔出咁多聲 lu ~

但我都想話   以前我放工夠要煮飯啦   我都唔會一早煮定哂   要是咁   我好快可以煮完休息添   里奧大人做嘢辛苦   我煮嘢又唔係話好食   再加埋凍冰冰   我自己都頂唔順   就算我放入飯壺   我都唔會話特別早煮   因為我都驚飯壺唔夠熱囉 ~

今晚又落毛毛雨   又無得徑步 lu ~

沖埋涼就休息   11 點唔夠都瞓喇   好鬼凍呀   哈哈 ~ 
 

沒有留言:

發佈留言