2017年2月7日星期二

椒鹽豬扒 + 魚香茄子 (外賣) @ 姑奶屋企 ( 7-FEB-2017 )






( 7-FEB-2017  TUE )

今朝里奧大人手機鬧鐘無響   所以佢一聽見我鬧鐘響就勁驚   哈哈 ~

我話尋晚先見佢校手機鬧鐘㗎喎   又會無響咁奇怪嘅 ?!   不過我話唔駛驚啦   我要番工   鬧鐘一定會響囉   呵呵 ~

早餐食芝腿治   懶得諗 ~



菇場勁忙呀   又無得 Hea ~

Lunch Time 去買酸辣米線   今次唔酸唔辣   頂佢   仲諗住食啲開胃嘢添 ~



3 點幾就搞掂所有嘢   終於又可以揀下相 ~

放工去商場等里奧大人   行個大運就坐下   佢 7 點先放工   我都走人 lu ~      

呢排姑奶都忙   所以煮唔到飯   諗住同里奧大人出去食   但姑奶話買糯米雞比我食   不過去到比人賣哂   咁最後話喺翠河外賣兩個餸一齊食呢 ~

里奧大人話呢兩個外賣餸好啱佢食   我估佢真係覺得好食   因為平時喺姑奶屋企食飯   佢真係唔係咁想食咁   食飯多過食餸 ~

食完抖陣就去徑步   今晚啲餸好鹹   所以里奧大人話去麥記食杯新地   好記得初初喺姑奶屋企食唔飽   我同里奧大人話餐飯唔夠飽呀   想去食新地   但佢原來無帶銀包   咁即係無得食啦   嗰晚之後   佢就必定帶定啲錢   同埋成日問我食唔食新地   知我鍾意食   算佢啦   哈哈 ~   

番到去都 9 點半   即沖涼休息   今晚好凍呀   11 點即瞓喇 ~
  

沒有留言:

發佈留言