2018年11月30日星期五

Delifrance @ 九龍灣 ( 30-NOV-2018 )

肉醬千層麵配薯蓉 (3 併 $87) - 幾好味喎   但非常之飽肚呢   





夏威夷大蝦燴飯 (3 併 $95) - 味道唔錯喎   酸酸咪咪基本上唔會點衰   哈哈







( 30-NOV-2018  FRI )

尋晚醒咗 2 次   呢幾晚都係接近 1 點就起身去廁所   真係好準時囉 ~   

喺屋企真係唔會話咳同流鼻水㗎喎   但一出門口就即嚟料 ~

早餐食芝腿治烘底   食咩都無味 ~



菇場超級勁忙   但一定要搞掂哂去   因為我下午 A/L ~

做到 12 點 45 分走人   其實未做完   但要做哂嘅話   我要 3 點走   咁無可能啦   又唔可以做住一半先喎   但我 3 點半覆診嘛 ~

坐巴士出去旺角   本來想食 Lunch Set   咁可以坐耐啲   但份量又咁多   我心情又緊張   一定食唔哂   最後都係食魚蛋粉   不過呢間唔好味道 ~



食完就行花園街   其實勁攰   不過又唔想搵地方坐呢 ~

3 點 15 分到診所   登記完就量血壓   146 / 89   第一次咁高咋   平時我只係 126 左右㗎咋   我估我真係勁緊張   哈哈 ~

之後耳探   姑娘碌大對眼好驚咁同我講: 妳發燒呀   我話我咳咋喎   之後佢話我右耳 37.8 左耳 37.6   我其實想話   發燒駛咩咁驚呀   我戴哂口罩嘛 ~

3 點 40 分見醫生   一坐低就講我依家咁咁咁   佢叫我唔駛驚喎   係正常反應   仲拎住本小冊子同我細心解釋   咁我話駛唔駛做啲 Test ?!   佢話最好半年先做啦   之後我話我貧血   佢問點解咁講 ?!   我話中西醫個個都咁講我呀   話睇我眼底無血色喎   咁佢就話最好驗血   呢樣我又係成日唔記得做   咁佢話幫我驗血   都好喎   我唔駛特登出去驗同拎報告   呵呵 ~

差唔多接近 4 點先出來   我個心真係定哂呀   好感激教友介紹呢個醫生比我   佢之前介紹咗 3 個   但 1 個唔收新症   2 個就排期都 2月   我真係唔等得囉 ~

勁開心呀   爭啲連假紙都唔記得攞   好在臨走前睇電話嘅日暦提示咋 ~

搞掂哂就再去尖沙咀拎藥   之後搭巴士去九龍灣喇   感恩有得坐呀   因為我條腰斷咁滯 ~


佢點樣掉對皮鞋喺度嘅呢 ?!   巴士站附近無住宅㗎喎



今晚一定要去 Delifrance 食晚餐   因為今日係 Last Day 用埋啲 Coupon   所以超級勁多人呀   我排隊都成 25 分鐘呀 ~

我食完就番屋企   里奧大人就去拎淘寶 ~

成日想轉洗衣液   好感恩萬寧買滿 $99 個人物品就有 1 支洗衣液   我咁啱又有嘢買   可以換到 2 支   我之前喺百佳睇要 $44.9 㗎   今次賺哂   哈哈 ~

同家姐交收   之前幫佢買咗啲牙膏   送埋一大袋嘢   佢仲以為我特登買比佢添   之後佢又買咗啲脆脆比我食   但比佢知道咗我感冒咳囉 ~


呢度 $40    



沖埋涼就開機洗衫   之後休息喇   今日都好頻樸下   不過聽日 Off   所以睇下電視   都成 12 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言