2019年3月1日星期五

米線陣 @ 官糖 ( 1-MAR-2019 )

手打豬肉丸 + 燜冬菇 + 清湯蘿蔔米線 (蕃茄麻辣湯底 +$2)



仿松葉蟹捧 + 雞脾肉 + 紫菜米線 (蕃茄麻辣湯底 +$2)


( 1-MAR-2019  FRI )

又星期五喇   呢排起身都係咁打噴嚏   加上里奧大人同 8 卦又病   勁驚比佢哋傳染呀   哈哈 ~

今朝轉場食早餐   掛住比啲榨菜米粉比 8 卦   完全唔記得影相添 ~

菇場唔忙   可以寫 Blog ~

3 月新開始


Lunch Time 食 Flakes + 乳酪   食完要即飲番杯熱茶   哈哈 ~

個人好攰咁   之後越坐越唔舒服   頭又痛   鼻又塞   所以即飲杯 Hot Lemon 打底 ~

最搞笑係我打比里奧大人公司   打錯咗 3 次   仲話佢電話係咪無人聽 ?!   哈哈 ~

之後我仲勁   將里奧大人公司電話前 4 個數字 + 家姐公司公司尾 4 個數字   混埋一齊打比里奧大人   之後有人聽   嚇到我即收線 ~

所以我話今晚唔煮飯喇   想早啲休息 ~

放工番屋企抖陣   之後就去烘焙店睇嘢   等到里奧大人差唔多到官塘   我就去米線陣攞位呢 ~

食完行陣都番屋企   估唔到落毛毛雨   仲係幾密添呀 ~

番到屋企都即開機洗衫   之後沖涼   抖陣再熨 2 機衫 ~

諗住叉手機電   點知家姐打嚟   話尋晚我落車   Berry 姐佢 "umm umm" 聲呀   話唔捨得我呢個新媽咪喎   哈哈哈哈   黐鬼線 ~

睇多陣電視   11 點都瞓喇   好鬼攰 ~

沒有留言:

發佈留言