2019年3月31日星期日

黑椒牛丸出前一丁 + 菜心苗 ( 31-MAR-2019 )




( 31-MAR-2019  SUN )

今朝有事奉   所以又早少少起身   食埋早餐就番教會喇 ~

茶記好多人   咁啱見到弟兄 A 兩公婆   咁我哋搭枱啦   一齊食一齊傾   傾到唔願走   哈哈 ~


崇拜完畢都 1 點   買埋栥飯就番屋企 lu ~

飲埋粉葛湯   咁就當一餐   都唔錯㗎   唔想夜晚先飲   唔係成日去廁所好煩 ~

我好攰呀   所以休息   里奧大人就熨衫   差唔多 4 點佢話瞓陣   之後我都喺梳化瞓着咗   瞓到 5 點   仲瞓得耐過佢   哈哈 ~

抖陣就煮晚餐啦   7 點可以開餐 ~

是日懶餐 - 黑椒牛丸出前一丁 + 菜心苗

黑椒牛丸出前一丁 - 清埋 2 包出前一丁   以為過期 2 星期   但原來係過了 1 個月 ~ 

菜心苗 - 1 斤菜心苗分 3 餐食   好在無爛咋 ~

洗埋碗都 8 點   諗住去徑步   點知一出門口先知落毛毛雨   咁照出去喇   反正有嘢買 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後休息 lu ~

食埋甜品再睇陣電視   但其實都 9 點半   我覺得夜食囉   哈哈 ~

沖繩紫薯玄米茶撻 ($21) - 無紫薯味嘅


粒粒芒果千層酥 ($23) - 又係唔好味嘅   以前東海堂蛋糕好好味道㗎噃


11 點唔夠都瞓喇   不過個胃勁頂住   係勁想嘔咁   我估係食得太多大樹菠蘿喇   我狂搽阿婆油   同埋一定唔可以平瞓   咁樣會好啲 ~

沒有留言:

發佈留言