2019年3月20日星期三

梅菜炒豬肉 + 蠔油菜心 ( 20-MAR-2019 )




( 20-MAR-2019  WED )

感恩瞓得都唔錯呀   起碼起身都精精神神嘛 ~

早餐食吞拿魚治烘底   想食啲酸酸哋嘅嘢 ~


菇場唔忙   今日 3D   拚命寫 Blog ~

Lunch Time 出去萬寧買嘢   之後再買魚片頭米番菇場食 ~


仍然寫 Blog   好快又放工 lu ~

去街市買餸就即番屋企預備   都係鍾意蒸嘢   唔駛咁油林林 ~

炒嘢成日黐底   今晚炒完梅菜又洗一次鑊   之後炒飯又再洗一次鑊   咁今晚啲梅頭剪得好大粒   心血來潮試一粒   真係未熟呀   又要再炒多次   今晚洗咗 3 次鑊   好鬼攰 ~

里奧大人 7 點幾番到屋企   可以即開餐喇 ~

是日晚餐 - 梅菜炒豬肉 + 蠔油菜心

梅菜炒豬肉 - 買咗 $20 梅頭   份量超多   最衰我心急煮飯   如果唔係應該留一半放冰格   唔駛炒咁多   我同里奧大人講話買咗梅頭   佢以為我將梅菜講錯   哈哈   今晚煮得鹹咗啲呀   激死我   煮嘢真係唔好急   依家嘥咗我啲心機   哈哈 ~

蠔油菜心 - 依家要 $14/斤咁貴㗎 ?!   太耐無買菜心喇 ~

洗埋碗就去萬寧買嘢   呢排都唔徑步住喇   個人好攰   想休息多啲 ~

里奧大人就熨 2 機衫   所以唔徑步   終於知道做家務係無時間徑步呀呢   呵呵 ~

番到屋企即沖涼   之後就開機洗衫   搞掂就休息 lu ~

10 點半一齊靈修   11 點鬆啲都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言