2019年3月8日星期五

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 8-MAR-2019 )

滑蛋粟米班腩


椒鹽豬扒


瑤柱金菇扒西蘭花


魚香茄子煲


( 8-MAR-2019  FRI )

感恩一覺瞓天光   精精神神上班去 ~

坐巴士掛住上網睇嘢   之後再望出面   我落車個站呀   但已經太遲   落唔切車   要坐多一個站再去對面搭車番工囉   今次已經係第 2 次喇   唉 ~

早餐食腿蛋治   今次 2 塊火腿   好飽呀 ~


菇場忙到顛   不過咁又好   時間過得勁快 ~

家姐又 Send 比我睇   依家對腳仔長到呢   


Lunch 食魚蛋河扣底   咁嘅份量就啱啱好 ~


仍然忙呀   好在放工前做哂 ~

放工去 MCL 買飛   感恩仍然買到心水嘅座位 ~

買完去 Piago 行下   買咗美味棧啲嘢   重到呢   再去 360 買 Flakes 就更加重   哈哈 ~

6 點半左右就行番去龍城   今晚約埋 Ivy 兩公婆一齊食飯 ~

同 Ivy 一齊到咗   之後到阿 Jack 同里奧大人都到喇 ~

真係好邪   坐我哋後面係我阿後   佢仍都係 Ivy 前鄰居   所以世界真係好細呢   哈哈 ~

食完飯就番教會開組   今晚有 12 個人   咁啱係 6 對夫婦 ~

姊妹 TT 好有心   話今晚婦女節   所以整咗朱古力比我哋每個女仕   話仍都可以分比埋另一半食嘅   我話唔得喎   弟兄 ML 聽到最大反應   到佢話唔得   之後 TT 就比另一個姊妹   又係講同一句說話   話睇佢哋咩反應   笑死我哋 ~


今晚講開包容   我覺得每個人都有優點缺點   但我要包容佢嘅缺點   我就唔會囉   呢啲係縱容而唔係包容   但如果佢係有病   有啲動作係不由自主做咗而影響到我   我就會包容   因為呢啲佢自己控制唔到嘛 ~

我分享都話每間公司都一定有衰人   但我唔會就嬲住番工囉   我番工要開心嘛   同埋我會諗佢哋啲好嘢囉   好感恩衰嘅同事都有好嘅一面   而事實係我都可能有嘢令同事憎我   但佢都無開聲話我   咁我又何必憎佢呢 ~

同埋帶住情緒做嘢   真係越做越錯   因為我試過咁嘛   自此之後   我都學會放鬆囉   喺我嚟講   同事真係叫做無謂人   無理由比佢影響到自己心情嘛 ~

散會之後又吹水   番到屋企都 10 點幾   即沖涼喇 ~

今晚都攰   11 點 15 分都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言