2019年3月3日星期日

豉汁排骨蒸臘腸 + 蠔油白菜仔 ( 3-MAR-2019 )




( 3-MAR-2019  SUN )

今朝 9 點 35 分起身   但唔係咁舒服咁   不過點都要番教會   因為有事奉在身   食完早餐就早啲番教會預備呢 ~



今日事奉有大挑戰呀   感恩兩樣都順利過關呢 ~

差唔多 1 點半先走   我叫里奧大人番屋企先   我就去買餸 ~

番到屋企都已經 2 點半   里奧大人禁食祈禱   咁我就咁飲杯奶珠奶茶算喇 ~

抖到 3 點半就做教會嘅文件   做到 4 點半就搞掂 ~

5 點半左右預備晚餐   想 6 點半食飯   食完就去徑步 ~

咁家姐打嚟   話工人同佢講話尋日我走咗之後   Berry 食完嘢就去門口度抓對門呀   仲嗚嗚聲添呀   我話佢可能真係掛住我喎   哈哈 ~

是日懶餐 - 豉汁排骨蒸臘腸 + 蠔油白菜仔

豉汁排骨蒸臘腸 - 呢個餸真係易整又好味 ~

蠔油白菜仔 - 真係好鍾意食白菜仔   但又唔可以食咁多 ~

食完就洗碗   抖陣就去徑步   之後去超市買嘢   買完都即番屋企沖涼喇 ~

睇 Youtube 睇到 10 點左右都唔睇喇   熄埋電視   因為
我想睇聖經   睇到 11 點幾都瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言