2019年3月21日星期四

住家飯 @ 家姐屋企 ( 21-MAR-2019 )


煎青根魚 - 煎到脆卜卜   勁正呀   哈哈


薑蔥炒蝦 - 呢個又好味道呀 


炒菜心 - 啲菜好甜  


白菜豬肺湯 - 好耐無飲豬肺湯了  


麒麟果 - 好甜呀   但唔可以食咁多  


買咗 2 個榴槤 + 2 個芒果   咁家姐淩空切個芒果糯米糍   Berry 姐望住就吖大個口   好搞笑


( 21-MAR-2019  THU )

今朝起身好餓呀   所以早餐食芝腿治烘底 ~


菇場忙爆   好在食飯前做得哂 ~

Lunch Time 買水餃米   之前成日食完 Lunch 就好眼瞓   但明明係夠瞓家嘛   仲以為失血過多   之後再諗下點解會咁 ?!   終於知道係我之前加咗腩汁   因為今日無加到   食完都無眼瞓囉 ~


忙呀忙   感覺好快放工 ~

里奧大人今晚番學   咁我放工買埋糯米糍就去家姐屋企喇 ~

去到 6 點 15 分左右   Berry 姐好熱烈歡迎我呀   開心開心 ~

我次次第一時間係去廁所洗手   咁就可以比佢舔啦   哈哈 ~

工人仲搞笑   第一時間比我睇 Berry 啲牙仔   佢仲收得好埋   用紙巾包住   好似啲阿婆仔包住啲錢咁包法   搞笑 ~

感恩佢都好錫 Berry   家姐話工人同佢講   呢兩日佢煮飯   姐夫又喺房   咁 Berry 會行入房瞓床仔   但就係眼碌碌咁喎   勁得意呀   好似人仔咁 ~

一見工人開個袋   就企定定等食   依家好難影佢呀   成日周圍走



好大對耳仔


衰女包硬係要咬我   有一嘢咬到我感覺佢啲牙箝咗落我隻手咁呀   超級勁痛呀   之後忍唔住吖大佢個口   拎番我隻手出來   之後流血呀   工人即刻叫我入家姐房   幫我搽藥水   一入到見到姐夫   嚇鬼死我   頭先工人話姐夫未番家嘛 ~

拎哂啲玩具出來玩


佢似乎好鍾意啤住我咁喎



無啦啦又想瞓


好尖嘅手指甲


又跳上梳化玩


係咪想瞓覺呀 ?!



佢望實隻蚊


之後發咗顛咁抓張梳化



個 Post 好優雅


我叫佢 Sit   佢真係 Sit



呢個飲水兜要成 $120   下面只係多塊矽膠墊咋


依家識跳上梳化 lu   所以捉佢梗加難   哈哈


家姐今晚開 OT   我地 7 點 15 分都食飯喇 ~

食完就同姐夫傾偈   傾咗好多嘢   真係好少有咁嘅機會   哈哈 ~

家姐 8 點 45 分先番到屋企   一入屋就叫佢快啲食飯喇 ~

食埋生果同糯米糍   再同 Berry 玩陣   我哋打佢吖嘛   係咁亂咬人   之後衰女包唔理我哋呀   真係只蝦我哋   嗚嗚 ~

叫極佢都唔望我哋



好似好大隻咁   不過真係重咗囉   就來抱唔起佢了


原來張床仔咁大張   係大過 BB 床


之後家姐抱佢   佢就好乖   我抱佢就掙扎   嗚嗚   好傷心呀我


里奧大人 9 點半放學   咁我 9 點 45 分都走喇   家姐車我番屋企   所以唔想咁遲 ~

番到屋企即沖涼   無耐里奧大人都番嚟 lu ~

今晚好攰   所以 11 點 15 分都瞓覺  ~

沒有留言:

發佈留言