2019年3月29日星期五

乾燒伊麵 + 菜心苗 ( 29-MAR-2019 )


 

( 29-MAR-2019  FRI )

又 Happy Friday 喇   我覺得好似啱啱先過完 Friday 咋喎 ~

早餐食奶醬多   8 卦終於忍唔住同我食早餐啦   之前佢病   我叫佢同我隔離呀   但朝早都會 Whatsapp 問喺邊食早餐   我去佢就唔去   哈哈   希望佢覆診無事啦 ~


家姐 Send Berry 啲相比我睇   我話佢瞓得咁林   應該無掛住妳啦   哈哈哈哈 ~

捲埋咁瞓真係好得意呀   好想大力索佢   我次次好肉緊咁索佢   佢就會咬我個鼻   有次咬我頭髮添呀


我都係咁瞓㗎喎   所以我成日手痺   哈哈


工人終於近距離影佢   要等佢瞓咗好耐先可以咁影   如果唔係一行埋去就會醒


菇場忙呀   勁充實 ~

Lunch Time 出去買水餃米   阿姐問一碗夠飽喇 ?!   我話好夠啦   可能覺得食物份量同我身型唔成正比   哈哈 ~


仍然忙   好在 3 點幾搞掂   可以抖下 ~

放工即走   番到屋企都即預備晚餐喇   里奧大人今晚 7 點 15 分左右番到屋企   可以即刻開餐 lu ~

是日懶餐 - 乾燒伊麵 + 菜心苗

乾燒伊麵 - 買咗 3 個大伊麵   老闆娘話出咗水就唔係好多   但我煮完都覺得多囉   下次買 2 個大算喇   加埋 $6 韭王同 1 罐草菇   今次真係好味喎   里奧大人都話好味道 ~   

菜心苗 - 食極都仲有   其實仲有剩 20 條左右   不過見伊麵份量咁多   所以都唔淥埋去喇   依家我食得飽呢   個胃會脹到不得了㗎   無謂令自己咁辛苦啦 ~

搞掂哂又執下廚房   里奧大人話今晚睇戲   所以佢都即刻熨哂 1 機衫 ~

我開埋機洗衫就沖涼   等佢沖埋涼   就可以睇戲喇 ~

睇完都 11 點幾   我要瞓先啦   聽日要番工 ~

沒有留言:

發佈留言