2019年3月11日星期一

雞全翼沙律 ( 11-MAR-2019 )



( 11-MAR-2019  MON )

今朝里奧大人好早起身上大陸   所以之後我都瞓得唔係幾好 ~

早餐食芝腿治烘底   我呢個月都唔會同 8 卦食早餐   因為佢肺炎呀   自問身體唔係好   都係保持距離好啲 ~


菇場忙下停下   雖然手唔停   但個人好鬼攰囉   好想瞓一陣   哈哈 ~

Lunch Time 食麵包   一日兩餐包係極限   今晚一定要食濕嘢 ~


8 卦仲大獎   所以請食 Tea   咁又好喎   因為放工要去青林買嘢 ~

5 點先到   食完都 5 點 15 分   但無啦啦有 Urgent 嘢囉   好在 10 分鐘搞掂 ~

放工即去青林   之後里奧大人打嚟話個司機又慢慢行   搞到 Miss 咗一班火車   要 9 點先番到嚟   咁我驚佢餓   叫佢喺上水食嘢   反正我頭先食咗個下午茶   今晚食生果都得 ~

買完嘢再去買紅豆大菜糕比里奧大人   之後即番屋企喇   重鬼到呢 ~

番到屋企都 7 點幾   抖陣就沖涼喇 ~

其實今晚里奧大人夜番   係我做哂所有家務嘅好時機   但真係好攰   咩都唔做喇   睇 Youtube 等里奧大人番來 ~

8 點幾食埋 2 條大蕉   買咗成個星期   仲有 2 隻等住食 ~

里奧大人差唔多 9 點半先番到屋企   叫佢食埋大菜糕就快快沖涼休息喇   始終今朝好早起身呢 ~

今晚大家都好攰   11 點唔夠都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言