2019年3月23日星期六

短宣 ( 23-MAR-2019 )

( 23-MAR-2019  SAT ) 

今朝 5 點 50 分起身   搞掂哂就出門口喇 ~

天氣凍咗好多呀   本來想着件薄身長褸   但里奧大人堅持要我着件有帽嘅厚褸   仲要好似氹細路仔咁   係咁話件褸幾咁好幾咁好   哈哈 ~

去到落馬洲只係 7 點 20 分左右   里奧大人就食蛋糕   我就唔食住 lu ~


8 點半已經齊人喺落馬洲過關   所以 9 點已經可以出車喇   感謝神 ~

今次總共有 17 位弟兄姊妹一齊出隊   真係好感恩有機會去另一個地方做服侍 ~

車程非常之暢順   12 點一個 Break   一落車個個都覺得好凍呀   我仲話尋晚仲開緊冷氣添呀 ~

所以個個都買啲熱嘢食   今次我都要買餃子食喇   食完個身會暖啲 ~

鬆一鬆又再上車   1 點唔夠就到聚會地方   實在感恩 ~

我見弟兄 CP 着短袖 Tee   叫佢快啲着番件褸啦   因為真係比香港凍幾度咁   但原來佢以為自己帶咗件厚褸喺背囊   點知原來係無嘅   所以弟兄 MK 就比佢件長袖厚 Tee 佢着啦   佢又係每日要換衫   但咁情況之下   都一定要比 CP 着先啦 ~

我哋個個都估唔到凍得咁緊要   所以我都好感恩里奧大人叫我着番件厚褸呢   哈哈 ~

食完飯就去聚會嘅地方   今次去兒童牧區幫手   呢個真係神嘅安排   因為我成日話去短宣無咩幫到手   咁弟兄 MK 就叫我試下幫佢手   睇住小朋友就可以   我即話好呀   之後 2 月幾佢打比我   再問我係咪幫佢手   哈哈   我話梗係啦   話咗幫就幫嘛   同埋呢個係侍奉   唔係隨便應承呢 ~

兒童牧區本來係 MK 兩公婆負責   但佢老婆今次唔出隊   所以我做呢個崗位就啱啱好   神嘅安排實在太奇妙喇 ~

團契完畢就番酒店休息   之後再番教會食飯   因為傳道人老婆想煮飯比我哋食   佢真係好勁   仲要係 2x人食   每枱 6 餸 1 湯   個個食到好飽   哈哈 ~

食完飯就團契   再玩遊戲同分組祈禱   我為弟兄祈禱   居然緊張到唔記得弟兄姓咩呀   唉 ~

聚會完畢   姊妹又煎年糕同蒸蛋糕比我哋食   食完都已經 10 點幾   所以今晚我都唔同佢地食宵夜喇   實在太飽   哈哈 ~

番到酒店即沖涼   同里奧大人傾陣偈   11 點 15 分都一齊瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言