2019年3月30日星期六

聚興樓 @ 官塘 ( 30-MAR-2019 )

麻辣手撕雞飯 - 好味道呀   里奧大人要中辣   我話依家佢辣過我   但佢話覺得我鍾意食辣多啲喎   哈哈


梅菜扣肉飯 - 好味道呀   同埋個白飯口感係軟硬適中   好似絲苗米咁呢


麻辣雞腎 - 份量都唔少喎


( 30-MAR-2019  SAT )

今朝自己食早餐   本來想轉場   但都係懶行   哈哈 ~


菇場唔忙呀   如果唔駛番工就好 lu ~

放工又再去牛下街市買煲湯料   又買咗節瓜同豬腰芒   好重呀   所以都即番屋企喇 ~

2 點幾食 Lunch   之後再去街市買牛大力土伏苓   咁檔主問我煲咩  我話煲粉葛   之後佢話唔夾架   買緊嘢個太太又係咁講   仲問我係咪想煲去濕湯   之後都話咁樣煲係唔夾㗎   我又學到嘢了 ~

炸泡菜餃子 - 都幾好味   我覺得個醋勁正呀


餈飯 - 係我人生當中最難最難最難食嘅餈飯   我一摸嘅時候係軟腍腍   嚇到我即刻放番落碟   唔知點解突然好驚果種感覺囉   好恐怖


番到屋企即煲湯   之後開機洗衫   再執下個文具櫃   星期六喺屋企多數都係執嘢 ~

5 點幾飲湯   差唔多 7 點就出去食飯喇 ~

呢碗粉葛湯好夠味道   所以好開心呀   因為太耐無煲湯   有時會煲到無咩味道咁呢


食完去超市買嘢   之後番屋企 lu ~

今晚叫里奧大人幫我染髮   搞掂哂就即沖涼 ~

休息一陣就睇戲   11 點都瞓喇   呢排好攰 ~

沒有留言:

發佈留言