2019年3月15日星期五

囍雲天酒家 @ 官塘 ( 15-MAR-2019 )

象拔蚌刺身


招牌麻辣雞煲 (+20) ($188/人) - 我哋走麻辣   因為有姊妹唔辣得   估唔到走辣嘅味道都好濃


白切雞 (半隻)


滑豆腐  / 花枝丸 / 炸響鈴 / 生根 / 香菇貢丸 - 花枝丸好味   貢丸唔掂


非一般炸魚皮 - 好脆呀


黑豚腩片


唐生菜


甜粟米 / 和風蟹捧


粉絲


牛柏葉 / 金菇 / 翠肉瓜


菜肉雲吞 / 午餐肉


鮮鯇魚骨腩 涼瓜片


美國草飼牛排肉 - 我地見到呢碟就嘩嘩聲   咁鬼肥嘅 @@


第 2 Round   我哋個個掛住傾   唔想一路淥一路食   所以全部一次過淥   變咗一品鍋   哈哈


( 15-MAR-2019  FRI )

又星期五喇   今朝天色都唔錯   起碼無咁潮濕   已經好好呢 ~

今朝有啲餓   所以早餐食腿蛋治 ~


菇場勁忙   多嘢做都唔知做邊樣好 ~

Lunch Time 出去萬寧買牙膏套裝   買滿 $99 送 1 個水樽   所以總共買咗 4 套   大大盒先最煩   但無盒又唔得   哈哈 ~

買埋魚蛋河就番菇場喇   已經 1 點 10 分   要快快食喇 ~


食完又即刻開工   好攰呀 ~

搞掂哂就放工   今晚同姊妹們 Lady's Talk   咁啱里奧大人今日 3 點喺荃灣見客   之後再約朋友去葵芳食飯   大家各有節目   正呀 ~

本來約 Ivy 一齊喺官塘碼頭等   但去到巴士站   收到 Ivy Whatsapp 話姊妹 K 會去九龍灣 Join 埋一齊去    咁我都去九龍灣喇   感恩架巴士啱啱到   Ivy 仲話乜咁快   哈哈 ~

去到淘大就行陣   Ivy 話 YVES ROCHER 都唔錯   難得全店買 1 送 1   所以我都買 4 支收縮水同 2 支 Eye Cream 呢 ~

收縮水 ($170/支) / 眼霜 ($395/支) 


姊妹 K 差唔多 6 點半就到淘大   咁我地一齊坐巴士去官塘碼頭 lu ~

我同 Ivy & 姊妹 M, L, IT 就火鍋放題   姊妹 K 身體唔多好   所以要食清啲嘅嘢   叫咗白切雞同油菜   其實佢本身話坐陣就走   我地話難得嚟到   食埋嘢先走啦 ~

因為姊妹 IT 遲啲做手術   所以想約埋一齊出嚟傾下偈   我都係第一次 Join 佢哋㗎咋   全女班傾偈真係好暢所欲言   個個講啲小秘密   笑到肚痛 ~

今晚超勁開心   所以話咁快又 10 點 45 分喇   係時候走啦   感恩有弟兄 ML 車我哋番屋企呀 ~

番到屋企都 11 點   里奧大人啱啱想去瞓覺   但見我番到嚟又同我傾下偈   傾咗 15 分鐘佢都瞓覺   我都即去沖涼喇   睇多陣電視   差唔多 12 點 15 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言