2019年3月24日星期日

短宜 + 豆漿大王 @ 九龍灣 ( 24-MAR-2019 )

五香牛肉麵 - 好想食豆板醬   所以就食湯麵


上海排骨酸辣麵 - 里奧大人都唔飲酸辣湯   其實下次同佢 Share 仲好   我可以飲哂啲湯


招牌正宗上海栥飯 - 份量越來越少



酥炸雲吞 - 好想食   但食完 1 隻已經好飽   好後悔叫嚟食呀   哈哈


( 24-MAR-2019  SUN )

今朝 7 點 15 分起身 lu   瞓得都 OK   只係間唔中有啲熱咁   因為張被實在太暖喇   哈哈 ~

Check-out 完就即出發去食早餐   上次有弟兄姊妹都有飲 Black Coffee   所以今次買多 2 支一齊 Share   佢哋見到支 Black Coffee 仲要寫個極字   以為我好飲得黑咖啡   我話我喺外地   係唔飲有奶類嘅咖啡   怕肚屙囉 ~

早餐遲咗   所以去到聚會地方比較趕   樣樣要快快手 Set-up ~

今日係去兒童牧區幫手   感恩係小朋友都好乖   但玩遊戲贏獎品就有啲失控喇   哈哈 ~

完畢之後又同其他弟兄姊妹傾偈   認識多咗   真係最開心呢 ~

11 點 45 分左右食飯喇   差唔多 1 點就走喇 ~

感恩車程好暢順   3 點左右有個 Break   差唔多 5 點 15 分就到落馬洲   感恩神保守帶領   我哋呢兩日行程非常之順利呢 ~

其實今次都不太在狀態   因為呢排個肚無啦啦有啲赤赤痛   痺住痺住咁呢   咁呢兩日個量又無啦啦多咗   真係估唔到咁樣   所以個人真係好攰   但感恩事奉嘅時候係精神呢 ~

搭車去九龍灣食嘢   食完都番屋企喇 ~

洗埋一機衫就沖涼   之後休息 ~

家姐今日同 Berry 去西貢   佢朋友都帶咗隻黑柴出來   家姐話 Berry 無同佢玩   成日呢埋喎



有無暈車浪呀 ?!


佢今日出咗街玩   今晚應該好好瞓


又心野


好似 BB 樣咁


佢隻衰眼   哈哈   咁樣瞓唔辛苦咩 ?!


家姐話佢隻耳仔好大隻


如果佢咁樣瞓   我實即刻抱佢落我身呢   哈哈


終於番入房即瞓喇   家姐話有時夜番   都會開門拎佢出嚟抱下   但工人話唔知家姐入咗嚟先搞笑   哈哈


里奧大人就熨衫   我真係好攰   個肚仲有啲赤赤哋痛   唔想郁呀 ~

今晚勁喇   10 點 15 分都要瞓覺喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言