2019年3月18日星期一

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 18-MAR-2019 )

韭菜水餃餐 + 酸辣湯 ($37)


紅油抄手 / 招牌鍋貼 / 豆漿 ($44)


( 18-MAR-2019  MON )

尋晚瞓得唔係咁好   今朝起身嘅時候   好似作病咁添呀 ~

糟糟今朝 8 點就 Send 咗張單比我   話係我個女張單   哈哈 ~

家姐真係好錫 Berry 喎   買咁多玩具比佢   尋晚都見到個 Tennis Ball 啦


糟糟又係叫我新媽咪   入哂腦   哈哈哈哈


由家姐話養 Berry 嘅時候   我就話會每個月會比錢家姐養 Berry   所以家姐話 Berry 仍然係住喺寄養家庭   痴鬼線   哈哈 ~

咁我覺得一次過半年數最好   過哂數就 Whatsapp 家姐   佢話佢會用埋啲錢喎   我話要同 Berry 開個戶口先得   之後佢打嚟   第一句就話帶埋我去   我 R 哂頭   原來佢話 Berry 開戶口要帶埋我去開喎   因為我係佢新媽咪呀   哈哈   救命 ~

依家任何關係都加個 "新"字   工人都無啦啦叫佢做新 Auntie ~


早餐食芝腿治烘底   其實根本完全無胃口   但唔知做咩鬼叫咗芝腿治 ~


菇場忙呀   但個肚有啲赤赤地咁   係唔舒服咁囉   搞到個人好攰 ~

Lunch Time 出去行陣   之後番菇場食 Flakes + 乳酪   其實唔想食   但杯乳酪擺咗雪櫃一個星期   要清埋佢囉 ~


仍然忙   好快放工   今晚唔煮喇   個人超級攰 ~

番到屋企都抖下   完全無動力做家務 ~

尋日買嘅 4 Pack 牙膏   其實為咗個密實瓶而買牙膏   哈哈   1 Set $29.9   我覺得抵呀


里奧大人 6 點 50 分左右番到屋企   咁去八方雲集食晚餐 ~

食完都番屋企喇   我食埋生果再開機洗衫   抖陣先沖涼   里奧大人就去徑步 ~

今晚靈修 20 分鐘   10 點唔夠都瞓喇   今晚真係攰到不得可了呢 ~

沒有留言:

發佈留言