2019年3月14日星期四

焗芝士蕃茄海鮮飯 + 粟米蛋花湯 ( 14-MAR-2019 )




( 14-MAR-2019  THU )

感恩一覺瞓天光呀   如果一起身見到有陽光更好啦 ~

早餐食奶醬多   今次整得好好味呀 ~


菇場勁忙   眨眼又 Lunch Time ~

瞓到咁嘅



去買咗蕃茄仔   再買麵包比里奧大人   最後先買水餃米番菇場食呢 ~


仍然忙呀   做到雙手好痺痛呀   呢排天氣又潮濕   骨頭都已經痛   加埋忙到顛   簡直係成身痛添呀 ~

放工都即走   番到屋企放低袋就預備喇 ~

里奧大人  6 點半放工   咁我已經整好哂嘢   只放入焗爐就搞掂   所以我可以大清潔廚房先   咁一陣唔駛搞咁多嘢   呵呵 ~

是日晚餐 - 焗芝士蕃茄海鮮飯 + 粟米蛋花湯

焗芝士蕃茄海鮮飯 - 買咗半磅聖女茄半磅 ($9)   再加青林買嘅急凍海鮮   最開心係清咗包芝士碎   今次好味呀   不過唔會再焗住   食一次都好鬼飽   唔想咁快食到驚   哈哈 ~

粟米蛋花湯 - 好耐無飲喇   估唔到飲埋呢罐就無存貨   但唔買住喇   想清哂啲嘢先 ~

里奧大人唔多舒服   所以比佢沖涼先   之後我即沖啦   佢話我好似好趕住沖咁   我話炒完飯嘛   覺得成個人好污糟咁   阻住哂仲喺度話人   哈哈 ~

Berry 夜晚就瞓新床仔   瞓得好舒服咁喎



工人係咪見到 Berry 縮埋一嚿   覺得佢凍   要同佢加張被仔呢 ?!


里奧大人 10 點唔夠都瞓   我就睇 Youtube   11 點 15 分都瞓 lu ~  

沒有留言:

發佈留言