2019年3月2日星期六

翠河餐廳 @ 官塘 ( 2-MAR-2019 )

自家蝦醬楊州炒飯 ($43)


午餐肉豉油皇炒麵 ($39)


( 2-MAR-2019  SAT )

今朝 7 點 10 分起身同家姐食早餐   感恩一覺瞓天光呀   其實呢兩晚都瞓得唔好   好怕啲天氣唔凍又唔熱   又濕濕立立咁   真係瞓夠都會令到成個人係勁攰咁㗎 ~

家姐鍾意 Toast Box 杯咖啡   所以一定同佢去食啦 ~

傳統土司套餐 ($42)


肉鬆厚土司套餐 ($42)


講開 Berry   家姐同工人講話得閒影啲 Berry 瞓覺相嚟睇下嘛   工人話好難影㗎   次次一影佢就會彈起身   家姐話工人做埋動作好好笑   係要等 Berry 瞓咗好耐先咁行去影咋   笑死我   怪不得次次影親 Berry 瞓覺   我都話佢瞓得好林啦   原來真的   哈哈 ~

咁我叫家姐幫我計數   邊個站落車再轉車抵啲   我睇住佢按計數機   之後再計第 2 個站嘅價錢   佢好開心咁話第 2 個站係平啲㗎   我忍唔住好大聲話: 平得嗰 1 毫   之後我都忍唔住大笑   佢自己都笑啦   講到好似平幾蚊雞咁   哈哈 ~

食完就陪家姐去 Taste 買麵包   去到巴士站   我啱啱走咗班車   但家姐班車就好快到    佢上完車就到我有巴士   個 Apps 話要等 4 分鐘㗎   好在無行開咋 ~

菇場唔忙   繼續寫 Blog ~

里奧大人本來同水姑去睇嘢   不過水姑突然間又話唔得閒   里奧大人都覺得佢煩   唔想去就出聲嘛   根本係人都知佢諗乜   成日覺得呃到人   真係替佢可憐 ~

不過我一早話今日探 Berry   所以我都照去家姐屋企   咁里奧大人就喺屋企瞓覺啦   佢呢排唔舒服都無覺好瞓   今日可以盡情補眠了 ~

放工去買糯米糍   再買埋燒賣粉果就搭巴士去家姐屋企 ~

2 個榴槤 + 1 個芒果 + 1 個芋頭味道嘅糯米糍


架巴士樓下 Full 哂   咁我上樓上啦   得番一個位   個女人隔離有位   但佢擺咗個袋仲瞓埋覺   所以我叫醒佢囉   大佬   成架車 Full 哂   妳都應該拎番個袋啦   真係不知所謂 ~


家姐問我識唔識行去佢屋企 ?!  我話前晚都係自己行啦   同埋行咗咁多次   要是唔記得   咁真係好有問題   哈哈 ~

一入屋 Berry 姐就撲我啦   勁開心啦我   起碼無喺梳化底嘛 ~

我放低袋   突然聽到後面有把男人聲   嚇鬼死我   原來係姐夫   我仲以為佢出咗街呀 ~

咁又傾下偈啦   之後有人打比佢   聽佢對話   又好似識得我咁   但又唔 Sure 係咪家姐 ?!   因為家姐同我 Whatsapp 緊嘛   咁我再問番家姐係咪佢打嚟 ?!   佢話係呀   佢都以為姐夫出咗街   哈哈 ~

之後姐夫話煲咗湯   叫我一陣飲   家姐咁啱又 Whatsapp 我   話姐夫今朝 10 點幾知我嚟   就去買煲湯料   所以家姐話飲咗湯先準走   哈哈 ~

唔好咁心急同我玩啦   我想食埋嘢先喎


見佢咁黐我   同佢玩陣先食嘢


咁樣 Fing 個頭   其實暈唔暈呢下 ?!


佢好驚姐夫   指佢兩指就扮乖瞓喺度


妳對眼唔駛咁呀嘛   我都無用力


乖到呢   


但仍然有對鬼祟眼   哈哈


姐夫一入房咋   即咬我呀   衰女包


佢好鍾意咬我啲衫    


無啦啦瞓喺廳中間   佢眼瞓就會瞓後面張床仔   我 Zoom 埋影佢   如果唔係佢又會走咗去㗎


瞓咗 1 個鐘   即係我都瞓咗 1 個鐘啦   我無理由真係眼定定望住 Berry 成個鐘家嘛 ~

之後家姐同我講番   話佢叫姐夫出梳化坐嘛   姐夫話我瞓咗覺呀   點坐呀   哈哈 ~

我 Send 比家姐睇   佢話睇完唔敢再 Whatsapp 我   驚整醒 Berry 姐   哈哈哈哈



出面有狗吠呀   嚇到我同佢一齊彈起   之後又一齊瞓番 lu


瞓咗 1 個鐘到   其實可能未瞓夠   無啦啦又咁樣瞓


咁樣好似幾精神喎   我又要比佢咬了


無啦啦又瞓番


個樣奸到出汁


想瞓又唔瞓   


我又即刻抱佢喺我身上面   呵呵


咁又瞓咗一陣


4 點幾都差唔多走   姐夫咁啱叫工人拎湯比我飲   咁我飲埋碗湯   抖多陣先走 ~


飲完湯又比妳咬陣啦


我細細力練住佢個頭呀   但佢都照咬   


個口幾咁大


咬完又索下


再大力咬   係咪好厚肉好味道呀 ?!


5 點左右走人   衰女掛住食嘢   我走都無望我了   嗚嗚 ~

右手傷得更嚴重   哈哈


番到屋企都差唔多 6 點   咁我抖陣就同里奧大人出去食嘢 lu ~

Berry 黐住姐夫呀   幾識扮嘢



食完就去買嘢   之後番屋企喇 ~

家姐 9 點幾 Send 比我睇下 Berry   我話佢今晚真係會好好瞓的   哈哈


對眼根本 Dup 哂   但又成日八八卦卦


沖埋涼就開機洗衫   睇陣電視   11 點幾都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言