2021年2月13日星期六

蘿蔔糕 + 芋頭糕 ( 13-FEB-2021 )




( 13-FEB-2021  SAT )

今朝又 9 點唔夠自然醒   咁即起身蒸點心喇 ~

公仔點心嘅珍珠雞 OK 呀   但蝦餃好難食   等我之前仲買比里奧大人食添 ~


我之前買咗好多   里奧大人問有無 10 罐 ?!   我無出聲   之後佢喺度笑   知道我買咗好多   我話屋企有 18 罐呀   咁佢話等佢拎番公司飲   唔係又擺到過期   哈哈   


食完抖陣就小清潔屋企   里奧大人就熨衫 ~

大清潔完廁所就沖涼   之後休息喇 ~

我覺得早餐唔係咁夠飽   加上頭先大清潔廁所又用力   突然間勁想瞓覺   不過最後都無瞓到 ~

2 點即叫里奧大人去買下午茶   我勁餓呀 ~


食完真係精神好多   但唔會做家務   想比自己休息下 ~

同里奧大人 6 點網上崇拜   完畢就預備晚餐喇 ~

今晚好比心機煎   但效果仍然唔理想囉 ~

7 點 45 分開餐   終於食哂啲鹹糕   感覺勁開心  哈哈 ~

又大清潔廚房   搞掂哂就即沖涼 ~

睇下 Youtube 又 11 點幾   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言