2021年2月24日星期三

韓國炸醬麵 + 鴨胸蒸節瓜 ( 24-FEB-2021)




( 24-FEB-2021  WED )

呢排真係瞓極唔夠   可能天氣影響 ~

今朝好大風   短頭髮有樣好   唔會話吹到變咗隻女鬼咁   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   因為好想食鹹嘢 ~


菇場唔忙   又係 Skype 過日   諗起初初番工   真係悶到爆   所以同 CC 係咁 MSN   咁啱佢都得閒   之後佢忙就唔可以成日傾   我就開始寫 Bblog   從網絡世界認識朋友   所以我成日覺得番工好似喺網吧咁㗎   哈哈哈哈 ~ 

Lunch Time 都係出去行陣   買牛腩河番菇場食 ~


無啦啦勁忙   真係有啲唔慣呀 ~

放工即走   番到屋企即預備 ~

里奧大人 7 點番到屋企   又問沖唔沖得涼 ?!   我話今晚肯定可以   仲要等起碼 15 分鐘先開餐呀   哈哈 ~

是日晚餐 - 韓國炸醬麵 + 鴨胸蒸節瓜

韓國炸醬麵 - 春醬 2 月到期   真係點都要食埋去   我買嘅時候以為就咁倒落鑊煮就可以   但上網睇煮法   係要炒熱啲春醬   正宗好似係有薯仔椰菜   但我唔想煮咁耐   所以加鮮冬菇   因為易熟嘛   唉   又要炒又要搞   煮完一大輪已經攰到死呀   好在無失敗咋   同埋好在里奧大人唔鍾意食咋   哈哈哈哈   煮完一次真係驚驚 ~

鴨胸蒸節瓜 - 我其實本身就咁蒜蓉蒸節瓜   但我驚煮麵失敗   咁就加埋鴨胸一齊蒸   等里奧大人可以有啲肉咬下嘛   節瓜麵都真係無咩胃口嘅   哈哈 ~

洗完碗又大清潔廚房   因為隻右手好痛呀   仲要洗咁耐   覺得好痛苦囉 ~

搞掂哂就開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

唉   依家連條頸都痛埋   真係要里奧大人即刻幫我按摩下   係舒緩咗啲   但仍然痛囉   嗚嗚 ~   

里奧大人 8 點半熨衫   叫佢唔好熨係都要熨   熨到 9 點 20 分先停   因為 9 點 35 分要開會 ~

Berry 快過家姐上床   睇佢個款都好眼瞓咁   哈哈




我 10 點 45 分要瞓喇   里奧大人都仲未開完會呀 ~

沒有留言:

發佈留言