2021年2月7日星期日

黑椒炒牛柳 + 瓜粒火腿蛋炒飯 + 冬瓜祛濕茶 ( 7-FEB-2021 )




( 7-FEB-2021  SUN )

今朝 9 點起身   因為要陪里奧大人睇醫生 ~

掛號 10 點先有得睇   所以即沖涼洗頭喇 ~

里奧大人自己睇醫生   我就去 Taste 行陣   諗住買齋   不過未開 ~

差唔多 10 點幾睇完   原來微絲血管爆裂係細菌入眼   因為佢之前用手摔眼 ~

去太興食早餐   食完就去睇鞋 ~



我話個 Sales 好熱情   唔知係咪無單   好似好慘咁   所以我同里奧大人講話我會買對鞋   里奧大人就買咗 3 對   原價 $839/對   做會員即減 $150   所以 4 對只係 $1,529 咋 ~

咁我比錢   因為難得里奧大人鍾意嘛   之後我話玩個遊戲丫   拎個銀仔出嚟   公就比 $2   字就比$2,000   佢話自己比番錢   哈哈哈哈 ~

買完就再去 Taste 買甜酸齋   不過仲未有嘅   所以即轉陣買黑椒牛扒同日本雞蛋   再買板豆腐就走人 ~

叫里奧大人番屋企先   我要再去買麵包同冬瓜祛濕料 ~

番到屋企又沖涼   之後就煲冬瓜祛濕茶   之後大清潔屋企喇 ~

我同里奧大人講話平時星期日就係咁做家務   唔好以為我真係成日睇 Youtube 呀 ~

做到 3 點半   我有啲餓呀   所以要食嘢喇 ~


食完又繼續執嘢   差唔多 5 點   里奧大人公司有 Urgent 嘢要搞   我叫佢快啲搭的士番去搞 ~

反正得閒   我都拖地   最鍾意間屋香噴噴   哈哈 ~

感恩里奧大人 6 點左右搞掂   我都預備晚餐喇 ~

今晚唔係咁餓   所以 7 點半先開餐 ~

是日晚餐 - 黑椒炒牛柳 + 瓜粒火腿蛋炒飯

黑椒炒牛柳 - Taste 買㗎   3 塊半 $49.9 都算抵食   因為可以分兩餐 ~

瓜粒火腿蛋炒飯 - 脆肉瓜同火腿切啦   加埋蛋絲同白飯一齊炒   非常之好味道呀 ~

洗埋碗就沖涼   之後食埋生果就要休息 lu ~

我鍾意將啲提子剪到一粒粒咁擺


今晚 11 點都喇   今日都幾攰下   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言