2021年2月20日星期六

張記甜品工坊 @ 紅磡 ( 20-FEB-2021 )

黑椒牛柳絲炒麵 - 呢個好味   因為啲麵好脆呀


芝士鹹牛肉奄列配多士 - 我同里奧大人講話好似早餐   哈哈


( 20-FEB-2021  SAT )

尋晚半夜發惡夢醒咗   好在好快瞓得番咋 ~

早餐食飽啲   因為起碼 2 點先食 Lunch ~

諗住食啦   但溫總過嚟傾咗 10 分鐘   好在無索哂啲湯咋


菇場唔忙啦   一半同事 Off   成個菇場靜到飛起 ~

放工即走   感恩好快有小巴 ~

今日真係超級感恩   本身今日姐夫朋友嚟屋企拜年   我就唔會去佢屋企㗎喇   同埋我 5 點又要去到里奧大人公司幫手   我都諗住番屋企算喇   咁前幾日同家姐講   我星期六多數都放工番屋企   估唔到佢星期六有嘢搞   搞掂嘅時間又同我放工差唔多時間   所以又可以見面喇 ~

1 點 45 分到新都城   咁啱家姐打嚟   原來佢已經到咗 ~

家姐話去板長   我話好呀   好耐無食壽司喇 ~

壽司定食配沙律 & 蒸蛋 & 麵豉湯 ($138) - 我同家姐都覺得蒸蛋好好味呀   因為諗住係無咩味


今餐食得好滿足呀


蒲燒鰻魚便當配麵豉湯 ($118) - 都好豐富   最正係有炸蝦天婦羅


食完就去買麵包   之後又行陣   再去萬寧買嘢   因為今日恆生卡 94 折   我即叫家姐有嘢就好快啲買喇   難得今日我喺度   佢真係好搞笑   次次買嘢都好唔好意思咁   我話頭先都係妳請我食飯啦   禮尚往來之嘛   哈哈 ~

經過百佳   又入去買咗生果   勁重呀   仲要排成十幾個人呀 ~

咁我用 1 個膠袋袋住 4 盒藍莓   個 Cashier 拎哂出嚟嘟   仲將 4 盒藍莓求其擺   又將個膠袋放喺收銀機下面   我已經奇怪啦   拎 1 盒出嚟嘟咪得囉   但家姐買 6 個蘋果 (2 份)   佢都只係嘟 1 次之嘛   比完錢   佢居然問我哋個膠袋喺邊 ?!   我話妳自己放喺收銀機下面呀   真係好想鬧佢   全程唔願做又發緊夢咁 ~

行到 4 點幾要走喇   家姐車我去巴士站   等 5 分鐘就有車   感恩感恩 ~

5 點左右到里奧大人公司   我要放低啲生果先去食早飯 ~

我真係食少少嘢就夠   感恩仲有下午茶餐   份量肯定唔會多嘛 ~

其實我都係同里奧大人傾偈多啲   佢同事好搞笑㗎   唔記得講開咩   佢話吸哂我啲脂肪   我話妳係咪話我肥呀 ?!   佢即刻攬住我   好似氹番細路仔咁   哈哈 ~

里奧大人今晚 9 點先放工   有啲同事仲未走得   不過唔等佢哋喇   肯定有排先搞掂 ~

番到屋企即沖涼   睇多陣電視   差唔多 11 點半都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言