2021年2月22日星期一

CHUBBY'S PIZZA (外賣) @ 屋企 ( 22-FEB-2021 )

星期一套餐 ($165) - 環球世界薄批 (普通批) & 肉醬意粉 & 炸雞 4 件


( 22-FEB-2021  MON )

感恩一覺瞓天光呀   瞓足 9 個鐘真係唔錯 ~

我沖完涼出嚟   里奧大人起咗身   又話要陪我食早餐 ~


菇場唔忙   做埋 Report 就可以 Hea 過 ~

7 點幾又係咁嘅樣   9 點幾仍都係咁嘅樣   哈哈



Lunch Time 行陣就買酸辣米線番菇場食   今次味道又正常番   所以覺得好味   同埋真係有扣底   咁樣先可以食得哂 ~

今次味道又正常喇   阿齋前日食少辣   但完全無味的


仍然唔忙   不過好眼瞓   因為酸辣米線勁重味精呀 ~

1 點幾又瞓


家姐打嚟問我做咩依家唔打機 ?!   我話有喎   依家玩緊妙趣動物園嘛   佢話係 PS 屋企打嗰啲呀   我話幾十歲啦   唔想玩喇   所以千奇唔好買比我   因為佢話想買比我做生日禮物   話糟糟話好好玩   諗住買比我喎 ~

無耐家姐 Whatsapp 張相比我   話媽咪用 Signal 呀   呢下我打咗個突 ~

聽家姐語氣   我知佢勁唔開心   因為每講完一句   都唉一聲   如果我在場   我同佢肯定一齊爆喊 ~

我幫媽咪揀呢個手機號碼係好有意思   所以我係唔會 Delete 呢個手機號碼 ~

之前我已經心血來潮打媽咪手機號碼   但好唔想聽到電話已經停止使用   所以最後無打 ~

我再睇 Whatsapp  原來 2020 年 5 月已經有人用緊   最搞笑家姐話佢唔會搵我哋呀嘛   我話佢用嘅係新卡嘛   係我哋無 Delete 媽咪手機號碼啫   如果佢真係搵我哋   我堅會同佢傾偈 ~

到呢一刻   一講起媽咪   我心情都會突然好低落 ~

放工即走   今晚唔煮喇 ~

差唔多 7 點半去徑去   我其實好攰   但今日食得太多嘢   所以點都要徑步 ~

我徑步嘅時候   定姐 Send 呢張相   我無開嚟睇   以為係大毛巾呀   哈哈


原來咁大隻蟹


番到屋企即開機洗衫   之後沖涼喇 ~

呢排唔知係咪濕重   個人真係瞓極唔夠咁   所以今晚 11 點都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言