2021年2月21日星期日

招牌水餃 & 炸魚皮 (外賣) @ 屋企 ( 21-FEB-2021 )



家姐比我嘅炸魚皮   以前三才好好味   依家無咁好味


( 21-FEB-2021  SUN )

今朝里奧大人出咗門口   其實我都醒醒哋   但又試下瞓   不過瞓唔到   所以都起身喇 ~

原來只係 8 點   咁早啲食早餐早啲做家務 ~

喺山崎買嘅芝士包   比咗 3 個里奧大人   因為食完要體力勞動   我覺得食 2 個唔飽   所以加芝士


食完早餐都只係 8 點 45 分   我又精神   所以都即做家務喇 ~

大清潔屋企   加埋大清潔廚房同廁所   再沖埋涼就休息 ~

一望個鐘已經 11 點半   我居然覺得餓呀   今朝真係體力大勞動呀 ~

抖到 12 點就出發同里奧大人食 Lunch   食到 1 點 15 分左右要走喇   里奧大人趕住要開會 ~

酸辣鳳爪勁好味   夠凍夠酸夠辣



樽仔奶茶   味道係好   但係好甜   同埋完全唔凍   飲完勁反胃   哈哈


我去家姐屋企   但食完飯好攰呀   勁驚坐車瞓着 ~

第一時間開全盒   家姐見到全盒開咗   仲話諗住叫妳自己開添   哈哈


家姐鄰居自家制糖果


家姐喺馬莎買嘅   之前話買 HONEYCOMB 比佢   佢一口拒絕唔要   依家又自己買


Berry 今日好乖咁喎   成日痴住我咁嘅 ~

我話好眼瞓   可能飽得滯   家姐問食咗咩 ?1   我話味菜豬手飯   家姐話估唔到會食豬手   頭先里奧大人又係咁講   其實我係食豬手嘅   但唔好比我見到成隻手同手指就可以㗎喇   哈哈 ~

家姐帶 Berry 出街   我見到又有條新狗帶   我話唔係依家要戴 3 條狗帶呀嘛 ?!?!?!   家姐話唔係   只係想試下   戴兩條都夠啦   大狗都係戴 1 條咋   不過無計啦   衰女走過一次   真係勁驚囉 ~

完全唔望我   但佢見我開袋拎零食係好興奮㗎喎


想望就望啦   又扮嘢


衰眼   哈哈


又扮唔望我喇   點解要咁對我啫   Berryyyyyyyyyy


咁樣望我辛唔辛苦呀 ?!


我覺得佢就來講: 妳影夠未 ?!


個樣好串呀   哈哈哈哈


其實佢非常眼瞓


大細眼   哈哈


對眼都撐唔大


呆呆滯滯


家姐成日叫 Berry 做傻妹   我叫 Berry 做顛婆   家姐話 Berry 未至於顛喎   哈哈 ~

但 Berry 好奇怪   家姐喺屋企   佢真係好少會瞓   連依家個工人都咁講   家姐番咗工   佢係成日瞓㗎   唔通想陪住家姐 ?!

今日搞笑   我同家姐一齊玩個 Game   都玩咗幾耐下   咁有紅黃綠呢啲色   家姐話原來綠色係啤梨   我哋依家先知咋   真係笑死呀   我哋成日都係咁   打機真係求求其其   但求過關   哈哈哈哈 ~

我拎上手係好大塊   但唔知咩來   我同家姐講笑話成條脷咁嘅   之後家姐碌大眼話妳點知㗎 ?!   真係牛脷嚟㗎


脆卜卜   食到好似會薯片咁



好似奸笑緊


又開始攰


佢明明一路係咁食   之後我拎開啦   佢居然化解懶到要我餵先食呀   最衰我啦   但家姐話我都好樂意餵佢嘅   哈哈


佢行開咗一陣   又無啦啦跳上梳化   仲瞓喺家姐隻腳度   所以我係咁搓佢   話我搓得佢好舒服


瞓咗陣又跳落梳化   要瞓地下張地毯   我叫咗 Berry 幾十次   佢之後又跳上梳化   仲瞓喺我大肶度呀   勁開心   搞到我同家姐都唔敢郁 ~

即刻托住佢個頭仔   等佢舒服啲


佢好似吊住個頭咁   好在我大肶厚肉   哈哈


佢真係瞓覺喎


佢瞓咗 5 分鐘左右啦   做咩唔瞓耐啲喎


Berry 真係神神化化   佢行喺梳化隔離   之後家姐叫佢   佢勁乖咁坐定定望住家姐呀   真係乖到覺得唔係 Berry 呀 ~

5 點半左右走人   又拎兩袋走   本身比包魚皮同兩個梨比我   後尾又比多兩個蘋果   最後講講下又比包糖   佢本身仲想比埋蛋散   但我話已經買咗比我啦   成包仲未食呀   真係唔好再比我囉 ~

今晚好攰   所以買水餃算喇 ~

里奧大人 6 點半先放工   等佢番到屋企先煮水餃 ~

再沖多次身   之後同里奧大人一齊睇戲 ~

我叫里奧大人食啤梨 ?!   佢好高音話食啤梨 ?!   食咗就無喎   妳唔係好鍾意啤梨咩 ?!   原來佢意思係指 Berry   係咪咁邪呀   家姐今日先講啤梨   哈哈   呢個比利時啤梨好甜又多汁   初初覺得 $10 一隻好貴   依家就覺得值喇   因為真係好難買到好味嘅生果呢


今晚大家都好攰   10 點半都一齊瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言