2021年2月25日星期四

豆醬炆豆腐五花腩 + 鮮冬菇節瓜鹹蛋湯 ( 25-FEB-2021 )




( 25-FEB-2021  THU )

尋晚里奧大人開會開到 11 點半   我覺得超級夜呀   但今日要番公司   如果唔係可以瞓多一個鐘呢 ~

同里奧大人講話隻手發炎   佢勁驚以為我喉嚨發炎   我話隻手又舉唔起呀   煩死 ~

今朝潮濕又凍   仲落埋雨添 ~

早餐食餐蛋治   因為如果中午落雨就食 Flakes 算喇 ~


菇場忙咗陣又 Hea 過   最緊要唔駛打字   哈哈 ~

里奧大人朝早 10 點就已經有紅豆沙食喇   仲要咁多料   勁羨慕呀


Lunch Time 出去行陣   今日涼咗唔想行街   所以行一田喇 ~

行到差唔多 12 點 20 分就去買燒賣腸粉番菇場食   懶得食杯裝米粉 ~


里奧大人 1 點半又有紅蘿蔔湯   佢真係幾乎每星期都有一次湯水飲㗎   真係滋潤過我呢   


仍然唔忙   咁就好喇   可以準時放工 ~

番到屋企都要即刻預備晚餐   因為里奧大人已經放工呢 ~

7 點左右開餐   都算快㗎喇 ~

是日晚餐 - 豆醬燜豆腐五花腩 + 鮮冬菇節瓜鹹蛋湯

豆醬燜豆腐五花腩 - 本身諗住韓國辣醬做汁   但怕里奧大人熱氣   所以一定要轉陣   突然醒起有黃豆醬   用佢炆餸真係好好味   之前買咗中華硬豆腐   原來都好易煎   今次算係煎得好靚   哈哈 ~

鮮冬菇節瓜鹹蛋湯 - 尋晚食剩幾粒鮮冬菇   今晚食埋去   我之前唔知道鮮冬菇可以留架   問 8 卦會唔會留過夜 ?!   佢話佢次次買鮮冬菇都係凍㗎   所以我先夠膽放雪櫃呢 ~

今晚里奧大人食咗好多餸   同埋飲哂成碗湯食埋湯渣   真係第一次咁樣咋   佢話因為飯嘅份量啱啱好   同埋佢話個餸好味道   第一句應該咁講啦   哈哈 ~

洗埋碗又大清潔廚房   咁順便拖地   又比里奧大人話我強迫症   佢真係好鍾意咁話我 ~

開機洗衫就沖涼   隻手仲有少少痛   所以真係要抖下 ~

里奧大人熨衫   好在佢好肯熨咋   我成日用錯力熨衫   次次熨完   隻右手會痛囉   唉 ~

今晚 11 點幾瞓都瞓喇   天氣潮潮濕濕   個人係特別特別攰 ~

沒有留言:

發佈留言