2021年2月6日星期六

燒汁洋蔥金沙骨 + 自家制麵包 ( 6-FEB-2021 )

秘魯波子提 ($60/磅) - 呢度兩磅幾   預咗家姐一定買比我   因為佢講咗十萬次話要買比我
多多脆心鳥結糖 - 家姐呢幾年都會買   所以都會益我
八珍鹹蛋散 - 上次話想訂   不過驚太大包   無諗過又買比我囉   因為呢包都唔細啦 
陸金記開心果 & 黑瓜子 - 呢下佢好勁   買完就會話覺得我鍾意食
家姐朋友自家制什錦曲奇 - 家姐送比里奧大人嘅   話伯爵茶味好味道喎
高雲牌午餐肉 - 之前百佳 $88/4 盒再送 1 罐亨氏湯   所以每人各買 4 盒


( 6-FEB-2021  SAT )

尋晚半夜發惡夢呀   家姐喺度吸我靈魂   點叫都叫唔到   有一下避開咗就即刻大叫呀   我自己都感覺到叫聲   之後里奧大人拍一拍我   但我好似無理佢就瞓番 ~

今朝起身勁攰呀   發一發惡夢真係死好多細胞 ~

星期六多數食啲平時唔同嘅早餐   但其實都只係吉列魚柳   哈哈 ~


瞓得好林喎   一陣就可以見到佢喇   開心開心



9 點鐘只見到阿花同溫總   仲以為咁多人 Off 添   之後先陸陸續續有人番嚟 ~

搞掂哂個長命 Report   可以了咗件心事 ~

放工即走   同家姐喺新都城等 ~

見家姐喺餐廳出面同個男人講嘢   原來係佢同事   佢最開心啦   終於見到我   因為佢成日話要見我喎   呢個男同事都好好   有咩筍嘢會即同家姐講㗎 ~

今日家姐洗費係我全包   其實因為就嚟新年   無咩買到比佢   哈哈 ~

氹仔風味豬扒包配滋味脆薯條 ($35) - 家姐問我香烤豬扒同氹仔豬扒有咩分別 ?!   我話氹仔風味係咪加咗啲醬呀 ?!   之後佢話佢睇錯   香烤係 Chicken    我話好在無問人咋   哈哈


日式燒汁鰻魚丼飯 ($48) - 估唔到家姐想食鰻魚   因為我想食好耐啦   因為里奧大人唔多鍾意食


家姐話買呢個揮春比里奧大人   我心諗想里奧大人身體健康 ?!   之後問做咩送比佢 ?!   家姐話佢好鍾意呢個公仔   我真係爆笑   我話點解妳話佢鍾意 ?!   話因為里奧大人喺群組成日 Send 呢隻公仔   但其實都唔係呢隻囉   咪肥嘟嘟就話係先得㗎   完全兩個樣囉   咁我夜晚同里奧大人講呢件事   佢都差啲笑到噴水   哈哈   


家姐真係好搞笑㗎   同佢睇過卡通片一次   就同同事講話佢妹夫鍾意睇卡通卡   最離奇話里奧大人偶像係 Steve Jobs   真係連佢本人都唔知   哈哈 ~

行咗一陣千色店就去惠康喇   因為我 Enjoy 卡有 92 折   咁家姐買卡夫芝士   話就咁 $60/2 包唔買喇   又要特登再買 $40 先有折   之後我話買 4 包囉   我要 1 包   但佢話多得滯   咁買其他啦   我哋再買 4 Pack 益力多同 3 Pack 電芯   之後再買 3 支威猛先生就走人   之前話唔夠 $100 所以唔買   依家買買下變咗二百幾   但我覺得好抵呀   因為啲嘢係特價再有折呀 ~

我話搭的士番屋企   但無啦啦塞車   家姐心痛啦   我話用錢買時間啦   同埋真係唔見有巴士入   如果搭巴士   5 點半先番到屋企 ~

已經 4 點半   要爭取時間比 Berry 玩 ~

影完呢張   佢無啦啦走開   又要等下先影得


家姐真係好鍾意八哥


我叫到喉嚨痛   佢先肯上梳化


係都要啤下我先安樂   哈哈


坐定定咪乖囉


又嚟   哈哈哈哈


個樣成隻 Fox 咁
 

家姐朋友話 Berry 個樣好惡 


影到佢都眼瞓   哈哈



Berry 姐同家姐都有 1 封大利是   我上次同家姐講話買咗 1 Pack 好鍾意嘅利是封   家姐個樣好嫌棄話: 唔係蠟筆小新呀嘛   咁都比佢講中   勁呀


我送朱古力比里奧大人同事   里奧大人比完佢之後   就收到盒禮物   我話肯定佢收完即刻去買份禮物啦   實在太客氣啦   仲要禮盒裝   真係唔需要囉


里奧大人留比我食   所以佢唔鍾意食零食都好㗎   益咗我   哈哈


家姐企喺工人房門口同工人講煮咩餸   咁我其實坐喺客房   但家姐唔知   等家姐講完正想行開   我就答 "好呀"   嚇到佢彈一彈起   之後唔記得佢講咩第時見到會咩咩咩   我話依家習慣下見到   咁到時見到真嘅咪唔駛驚囉   佢話啋過妳大吉利是過妳呀   哈哈哈哈 ~

差唔多 7 點就走人   今晚又拎一大袋嘢 ~

番到屋企即大清潔廁所   沖埋涼就預備晚餐 ~

里奧大人 8 點幾番到屋企   但要等多陣先有得食   所以叫佢可以慢慢沖涼   哈哈 ~

唉   里奧大人隻眼紅咗一大撻   似微絲血管爆裂   佢話可能之前用手摔眼   其實之前都紅咗   但好番無咁紅   但今日勁紅同大撻咗   所以叫佢聽日一定要睇醫生   眼睛好緊要   唔好再拖 ~

是日懶餐 - 燒汁洋蔥金沙骨 + 自家制麵包

燒汁洋蔥金沙骨 - 終於清埋個日本洋蔥   估唔到咁襟擺   可以再入貨   哈哈 ~   

自家制麵包 - 今次嘅洋蔥雞肉脆包好味呀 ~

洗埋碗就再沖身   之後休息 ~

咁我比里奧大人 1 封利是   因為我之前出咗雙糧   咁家姐有佢都一定有嘛  ~

佢前幾日比雙糧我嘅時候   話我又唔比佢   所以我今晚比佢嘅時候   好認真話以後唔好講話無比佢   只係我想近新年先比佢呢 ~

抖陣就睇戲   不過里奧大人 11 點唔夠都瞓   我就 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言