2021年2月4日星期四

芥末牛柳粒 + 菠蘿生炒骨 ( 4-FEB-2021 )

芥末牛柳粒 - 一開見到咁   真係暈一暈   我無諗個咁多醬囉   唉  


菠蘿生炒骨 - 今次唔掂喎   排骨無炸過咁嘅


( 4-FEB-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   因為呢排瞓得唔係差   但又唔係話瞓得好咁囉 ~

里奧大人 WFH 多數陪我食早餐   咁食完呢   里奧大人話其實佢今朝好攰   唔想食早餐住   不過知我鍾意同佢一齊食早餐   所以點都起身去買   我話攰就瞓嘛   唔駛特登陪我架   瞓夠先緊要嘛 ~


超級忙   好快又 11 點 45 分 ~

家姐話 Berry 依家成日入房瞓   瞓咗半張床咁滯


行去打簿   之後又買生果   話咁快又 12 點 20 分 ~

今日飲埋支乳酪   雖然 3 月到期   但記得就好飲喇 ~  


里奧大人公司派零食   佢同事問佢要咩 ?!   佢話無所謂   都係比佢太太食   之後佢同事比咗 3 款比佢呀   哈哈   我食咗其中 1 件太陽餅   好味道呀


差唔多 5 點   個肚突然好似抽筋咁勁痛   痛到合埋眼呀   真係差啲暈咁滯   好在坐喺自己位咋 ~

之後間唔中又搞下咁   所以放工搭的士番屋企 ~

今晚唔煮喇   頭先一抽住痛嗰下呢   真係痛完會無哂力量㗎   唔暈已偷笑 ~

咁我沖涼先   里奧大人就買外賣番屋企 ~

唔駛煮飯咁嘆   所以煲雪梨乾無花果茶比里奧大人聽日慢慢飲 ~

食完抖陣又睇下電視   今晚 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言