2021年2月1日星期一

鰂魚涌 --> 大潭水塘 --> 安利魚蛋粉麵 @ 筲箕灣 ( 1-FEB-2021 )

切腩魚片撈粗 ($52) - 諗住同里奧大人 Share   點知佢食哂 


片頭河 ($38) - 我覺得安利啲河粉好滑


鮮油奶多 ($18) - 無以前咁好味 lu


凍奶茶 ($22) - 呢杯茶好飲   因為唔澀的


( 1-FEB-2021  MON )

今朝校咗 9 點起身   里奧大人去買早餐   我都即刷牙沖涼喇 ~


搭車先知八達通壞咗   我仲以為係新嘅提款卡干擾咗添 ~

見有時間   所以即去到地鐵站申請一張新嘅八達通   但要 10 日先有新卡 ~

我仲諗住要帶 10 日嘅散紙   之後里奧大人話買張八達通卡   但原來有得借嘅   咁唔駛買張新卡仲好 ~

搞掂哂再睇 Apps   顯示 3 分鐘有車   所以即跑去巴士站喇 ~

差唔多 11 點半落車   去埋山崎買麻糬就正式出發   哈哈 ~

行過去對面嘅英皇道


搭扶手電梯再行天橋就到㗎喇


鰂魚涌街市及熟食中心


見到 "柏架山道自然徑" 指示牌


呢座大廈好有立體感


@ 柏架山道


天橋下面有幾張櫈   坐喺度拉好護足踝   再搽防曬   就開始行山㗎喇


有個廟 ?!


11 點 40 分開始行   因為係上斜   里奧大人行到咁上下   一見有樹蔭嘅地方就叫我抖   我話唔駛佢都要我抖   放心喎   行斜唔太辛苦   應該唔會發脾氣呢   哈哈 ~

起步都係行斜路


好在唔駛行呢啲樓梯


沿途都曬


但都有樹蔭嘅地方


都係不斷咁上斜



一到呢啲位   里奧大人就叫我抖陣   就算只係行咗 10 分鐘都要我抖


今日好好天氣呀   感恩感恩


間唔中就會見到枯木


企喺呢個位   仲係直望到大廈   即係代表唔會行到好高   哈哈


仲有係自己垃圾自己掉   係必須的


係咁上斜


里奧大人今日上身係藍同白   同天空一樣顏色   哈哈


好。舒。服。呀。。。。


啲大廈越來越細棟喇


里奧大人話要食啲嘢   我就唔駛食住


今日無咩人行山   勁正呀   但我依然戴住口罩喇   都係安全至上好啲


大潭郊野公園


有幾個位置係去金督馳馬徑


里奧大人幫我戴埋咁 Colorful 嘅頭巾   佢無可能見唔到我啦   哈哈


直路一條   所以十分好行


洗手間好乾淨呀   洗完對手當堂成個人降溫   因為啲水係超級冰涼呀


今日天氣絕對唔乾燥


燒烤場 Closed


繼續努力


差唔多到大潭郊野公園


咁樣行山   其實真係唔辛苦   如果唔駛揹背囊仲爽呀


去大潭篤水塘方向


見到粒大珍珠


注意個人衛生   保持社交距離


唔知仲要行幾耐呢 ?!


原來差唔多到涼亭


要休息一下


今日居然有少少餓   食咗粒麻糬   仲覺得好好味   真係第一次   因為我次次行山都唔想食嘢㗎 ~

今次行得超舒服   可能我真係好想 "行山"   哈哈 ~

港島徑


指示好清楚啦


食飽有氣力   行得更輕鬆   哈哈


去到水壩位置   居然無人   玩自拍都玩咗 20 分鐘   玩完就行啦   之後開始多人喇   所以真係好感恩呀呢 ~

望到水壩


仍然行一段路   先去到水壩位置 


無人喎   係咪好難得呀 ?!


Ready


算係咁啦   哈哈哈哈


里奧大人話呢個造型做賊都得   我叫佢自己做得喇   唔駛預我   哈哈


其實我跳唔起   但里奧大人影到我好似跳到幾高咁   我影佢就無呢個效果   激氣


見到半個太陽   哈哈


繼續向呢個方向行


呢個位置   又係居然無人行   初初擔心有無行錯方向 ?!   但最後咩都唔理   同里奧大人一齊玩自拍   哈哈


咁樣好危險   因為後面係落斜路   所以叫佢反方向影   哈哈



好舒服呀


白雲好似隻羊


有機會一定再嚟   實在行得好舒服呀   哈哈


好曬


呢邊感覺好寧靜呀


望見山同海   人類真係好渺小


1907 年以花崗可建造嘅石橋   真係好靚


大潭篤水塘


望到巴士


同巴士平排方向   咁好肯定已經到地面   哈哈



另一邊



我話唔會有人游水呀嘛   里奧大人話好難講


估唔到真係有人喺水塘釣魚


呢度無咁曬


里奧大人話個個牌都係大潭水務文物徑   如果數字甩色就慘了   


今日真係無咩人行山


我哋去大潭道


巴士站 Logo 好得意


有兩個方向出大潭道   


差唔多行完 lu


呢兩隻嘢有啲恐怖 


應該好快就出到去巴士站


我以為蜈蚣之類嘅物體   其實係樹枝   哈哈


行前少少就係巴士站   終於行完喇


大潭水務文物徑


3 點 15 分步行完畢   咁搭 14 號巴士去筲箕灣   我想同里奧大人去安利食撈粗呀 ~

行呀行   到巴士站行咗個大圈   之後先搵到安利 ~

食完都走喇   本身諗住搭地鐵去 Sogo   但里奧大人話有啲攰   咁坐巴士番屋企喇 ~

番到屋企就開機洗衫   之後即沖涼   今日出咗一身汗   沖完涼真係勁舒服 ~

屋企有五隻蕃薯   我話煮哂五隻   里奧大人話兩隻唔得咩 ?!   我話煮兩隻係完全嘥煤氣同嘥時間囉 ~

佢係都要問阿 mi   係都覺得我一次煮哂好怪咁   但阿 mi 話唔會煮其他糖水嘅話   就一次過煮哂好啲   都話啦   梗係唔信我   哈哈 ~

之後我話不如就咁煮湯丸算啦   但佢又話要加一隻蕃薯   真係咩都要雙拚 ~

8 點食糖水   同平時食飯時間差唔多   哈哈 ~


睇下電視   話咁快又 11 點幾   係時候瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言