2021年2月14日星期日

蠔油燜冬菇鴨掌 + 蠔油冬菇扒豆苗 ( 14-FEB-2021 )




( 14-FEB-2021  SUN )

同里奧大人一齊起身   咁我望下個鐘幾點   之後里奧大人就問幾點 ?!   我話 10 點半   佢話講大話   我話佢又要問人又唔信人   佢就話做咩唔講真話   哈哈   其實當時真係只係 9 點咋   哈哈 ~

10 點左右食早餐   今餐就夠飽喇 ~

珍珠雞 & 陳記粉果
 

一早應該喺 7-11 影咗當擁有啦   哈哈


里奧大人話不如今日同婆婆拜年   唔想拖咁耐   咁即打比婆婆   佢 12 點出去飲茶   咁我話 2 點左右到啦 ~        

可以抖陣先沖涼   不過 12 點左右都要出發   因為里奧大人要番公司整啲嘢   咁我同佢啲同事傾住偈等佢啦 ~

里奧大人話去金坊   我問佢係咪好想食泰國菜 ?!   佢話想我回味一下家鄉嘅味道喎 ~

豬頸肉+豬肉丸冬蔭功湯金邊粉 ($48) - 今次個湯底好正呀


香葉肉碎配煎蛋飯 ($46) - 里奧大人好開心指住話要食呢個飯   點可以唔比佢食呀   哈哈


芒果沙冰 (+$6) & 珍多冰 (+$6) - 以前珍多冰好好味道   依家真係唔多掂


食完就去婆婆屋企   感恩婆婆精神都好好   始終我唔係成日見嘛 ~

問婆婆有無出去行下   佢居然又話想出去行   工人話頭先已經行咗一大個圈   同埋話阿姨唔比婆婆成日出街喎 ~

工人話佢自己都好驚中招   仲話放假都無出去同朋友見面   唔想一齊傾計食嘢呀   咁又好喎   始終佢地真係唔會戴住口罩傾計   都係留喺屋企最安全 ~

坐咗一個鐘都走喇   里奧大人話去尖沙咀   咁搭地錢就最方便 ~

一入到去 Harbour City   已經焗到我唔多舒服   又多人喎   但我都要行去 Citysuper 睇下   諗住買包糖   但 Cashier 排長龍   所以即走 lu ~

搭巴士番屋企   好在喺車度瞓咗一陣   起碼無咁攰   但唔係叫精神 ~

我叫里奧大人番屋企先   我去超市買菜   咁我番到屋企   里奧大人話我好勁   咁攰都去超市買菜   我話唔買無得食呀   之後佢話佢攰到完全不在狀態呀   哈哈 ~

開機洗衫就休息喇   唔好講笑   今日好熱所以好攰 ~

抖到 6 點半先預備晚餐   但都要 7 點 15 分先開餐呢 ~

是日懶餐 - 蠔油燜冬菇鴨掌 + 蠔油冬菇扒豆苗

蠔油燜冬菇鴨掌 - 尋晚燜定   但腐竹就 5 點先開始燜   最衰尋晚燜完先見到包腐竹啦   咁一次過燜無咁麻煩嘛 ~

蠔油冬菇扒豆苗 - 依家豆苗係水尾喇   食埋呢轉應該無得食 lu ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

同里奧大人睇戲   一睇就兩個幾鐘   都好耐無試過喇  哈哈 ~

今晚夜瞓喇   差唔多 11 點 45 分先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言