2021年2月28日星期日

干炒肉片河 (外賣) + 焗年糕 ( 28-FEB-2021 )


啲年糕焗出嚟   個樣都好樣衰下   哈哈



( 28-FEB-2021  SUN )

9 點起咗身   之後做一陣家務就沖涼 ~

家姐 9 點 45 分接我   所以要即去買早餐喇 ~

Berry 已經喺門口歡迎我   但就唔好咁大聲吠好啲   真係耳仔差啲聾咁滯   哈哈 ~

每次都同家姐 Share 食   佢好少食呢啲早餐   所以佢好開心㗎   同埋佢鍾意飲啡走


我正想食早餐   但見佢坐定定又幫佢影張相先


點呀妳 ?!   哈哈哈哈


比零食佢食   個樣好緊張咁    


Berry 今朝肚屙呀   咁里奧大人起碼 2 點放工   我又唔想行   所以陪下 Berry 姐啦 ~

家姐同姐夫 12 點唔夠就出去   我就仍然喺佢屋企陪 Berry   佢真係好乖喎   其實應該係屙到攰   所以係咁瞓 ~

中緊眼瞓


咁我都坐梳化陪佢啦   希望佢喺我大肶瞓   不過係無嘅   哈哈哈哈


頂唔住啦   要瞓覺


瞓瞓下又跳落地   咁我都即刻整好張毯比佢瞓   我怕佢凍呀


又唔瞓


郁來郁去


肥肶


終於可以托住佢個頭仔   哈哈哈哈


神情呆滯


差唔多 2 點幾   啱啱我去廁所   聽到 Berry 吠一下   咁我都估到家姐番嚟   家姐都好愕然我未走 ~

本身諗住去姑奶屋企拎嘢   但里奧大人坐車番咗屋企   咁我都番屋企喇   家姐話整定車我番屋企   咁又係   如果我早走   咁肯定自己搭車啦   哈哈 ~

我走嘅時候就   佢就咁嘅樣   似乎好攰


同里奧大人差唔多時間番到屋企   所以叫佢買 tea 番屋企食呀 ~

我只飲咗杯奶茶咋   盒炒河完全無食過   激死我啦   之得叫一個下午茶餐就算啦


里奧大人瞓晏覺   我就執衫   之前買得太多抓毛衫   依家都應該唔駛着啦   所以要 Pack 好去 ~

7 點唔夠預備晚餐   所以 7 點半就可以開餐 ~

是日晚餐 - 干炒肉片河 + 焗年糕

干炒肉片河 - 炒翻熱就搞掂   第一次要加油炒呀   本身啲河粉比較乾   我唔落油肯定痴底 ~

焗年糕 - 懶呀   唔想開鑊   我上網睇到有人焗年糕   咁我又試下   只係外皮比較硬   但都煙韌   不過無諗過焗出嚟咁樣衰   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息睇電視   抖陣再食生果 ~

里奧大人坐喺我隔離食藍莓   好奇怪佢嘅手勢係揀嚟食咁   即係隻手喺碗都撩撩去咁   正路係一拎起就食嘛   之後我知點解啦   原來佢揀哂啲細嘅嚟食   留番啲大粒嘅比我食呀   真係好感動呀 ~

好耐好耐之前   我住醫院   里奧大人買咗一盒藍莓比我   係好大粒㗎   同埋好甜   真係到依家都食唔番   所以佢依家仍然記得   好想再買   但都幾難了   哈哈 ~

今晚食埋兩個燒餅   焗完出嚟都已經有啲硬喇   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   搞掂哂就沖涼 ~

今晚都幾攰   11 點左右都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言