2021年2月23日星期二

肉醬意粉 & 香辣炸雞 + 超甜粟米 ( 23-FEB-2021 )

我之前買嘅比利時啤梨   接近$10/個   我覺得貴   但食落係好甜好多汁   咁就值喇   哈哈
Driscoll's 藍莓仲抵  $18.9 有 2 盒   所以即買 4 盒
家姐比 2 個秋月梨 & 2 個 Enry 蘋果 & 朋友自家制香酥糖
表妹送嘅新年禮物係朱古力蛋糕


( 23-FEB-2021  TUE )

感恩一覺瞓天光   但就發咗好多夢   有一個夢係自己要中途站落車坐飛機   因為里奧大人買咗另一個站嘅車票   所以要分開上機   但我要過條好危險嘅馬路   所以最後里奧大人陪我一齊落車   發夢都覺得佢對我好好喎   哈哈哈哈 ~

正宗啤梨身型   哈哈


早餐食奶醬多   雖然悶但都好在鍾意食咋 ~


家姐 WFH 就會食蛋糕同飲咖啡   荷蘭撻真係勁好味


菇場唔忙   又 Hea 過 ~

Lunch Time 出去行陣   其實已經餓餓哋   但都想行   係難得自己想行   哈哈 ~

忍唔住買咗 6 個節瓜 + 7 個蕃茄 + 1 份鮮冬菇   重鬼到呢   又餓喎   已經 12 點 15 分喇   所以拿拿聲行去買外賣 ~

鯪魚球米 + 雞骨草


仍然唔忙   不過呢排成日好攰咁 ~

放工即走   番到屋企要即預備晚餐   因為里奧大人已經放工 ~

是日懶餐 - 肉醬意粉 & 香辣炸雞 + 超甜粟米

肉醬意粉 & 香辣炸雞 - 尋晚食剩   今晚焗熱同炒熱就可以 ~

超甜粟米 - 開罐頭粟米算喇   本身想買菜   但同炸雞唔夾   哈哈 ~

洗埋碗都 7 點半   無諗過咁晏   哈哈   仲諗住同里奧大人講話 7 點半去徑步添 ~

8 點前去徑步   今晚真係只徑半個鐘就算喇   今日加埋行咗 1 萬幾步   以一個懶人嚟講算好好㗎喇   哈哈 ~

番到屋企都即沖涼   抖多陣先食生果 ~

唔同擺法嘅四肢   哈哈


睇下電視   11 點唔夠都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言