2021年2月26日星期五

黑糖薑汁年糕 ( 26-FEB-2021 )

呢個年糕都有薑味   唔錯唔錯


( 26-FEB-2021  FRI )

今日我生日呀   所以同里奧大人一齊請假慶祝 ~

9 點 15 分起身   里奧大人去買早餐   我就刷牙沖涼 lu ~


11 點左右出發去整嘢   感恩好快搞掂   之後去尖沙咀拎藥喇 ~

@ K11


我同里奧大人講話呢隻係龍   佢話呢隻係獅子


之後我話啡黃色係老虎   里奧大人好驚話呢隻其實都係獅子   哈哈哈哈


拎完藥就走人   但都係 12 點幾   所以同里奧大人行陣商場先 ~

差唔多 2 點就去 Outback   因為想避開哂 Lunch Time 嘅人潮   但如果多人嘅話   我都會即轉場   感恩去到真係無咩人   咁就可以食得安心啲呢 ~

黑糖包 - 今次唔太 Soft


蘑菇湯 - 勁好味呀   我好鍾意飲㗎


燒肉醬味豬肋骨 ($128) - 好似無咩汁   但其實係舖滿汁   仲要骨肉分離   正呀


香辣炸雞膇 ($72) - 我必食㗎   但里奧大人今次只食 2 隻   即係幾乎我食哂咁滯   食完真係好飽囉   可能炸嘢關係   同埋我又蘸哂啲芝士醬   哈哈 


真係好飽   我同里奧大人講話點攰都要行 ~

咁就行海港城啦   今日都唔少人   但就未去到多人呢   同埋今次夠冷氣呀   行埋 Citysuper 就再去花園街行下 ~

好大件麥炸雞呀   我同里奧大人講係咪派雞呀 ?!   不過我話放心   我都唔會拎啦   又唔係即刻番屋企   哈哈   


好少喺尖沙咀慢行   以前人太多   想行都行唔到


仲有好大棵樹   真係依家先知咋


出到花園街   里奧大人話一陣去德福   我話有嘢買 ?!   佢話想買珍珠奶茶比我飲   因為我話生日要飲珍珠奶茶   我話唔駛啦   出完旺角唔會再去德福囉   頭先講話是但去一個地方嘛 ~

行呀行   又買咗 3 條睡裙   勁開心呢 ~

望下錶原來已經 5 點   怪不得開始攰啦   最後買埋燒餅就搭小巴番屋企喇 ~

我哋今日行咗接近 16,000 步   真係行大潭水塘都無咁多步呀   哈哈   所以真係要番屋企抖喇 ~

我想飲酸嘢   所以去八方雲集買百香果綠茶   之後里奧大人睇到黑糖珍珠奶茶 Poster   又話好想飲   佢實在太假啦   已經 5 點幾仲點會想飲奶茶吖   我都知佢想比我飲㗎喇   咁買啦   等佢可以完成我生日願望   哈哈 ~

番到屋企真係要即沖涼   今日又熱又濕   出咗好多汗呀 ~

今晚唔餓呀   但點都要食啲嘢   所以 7 點幾煎糕呢 ~

是日晚餐 - 黑糖薑汁年糕

黑糖薑汁年糕 - 家姐喺八珍買㗎   今次我好有心機煎   搞掂就喺 FB 寫嘢   所以就未食住   之後到我食啦   係未熟透㗎喎   但里奧大人已經食咗 1 件   真係比佢激死   點會食得落口㗎 ?!   口感同熟嘅完全唔同   佢話唔想我再煎   驚我辛苦   我話你肚屙時要照顧   我仲辛苦啦 ~

洗埋碗就大清潔廚房同廁所   之後即沖涼 ~

我次次見到佢瞓覺樣   就覺得佢好得意   同埋好乖   哈哈哈哈
  

今晚勁攰   但睇電視睇到 11 點半先瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言