2021年2月18日星期四

紅油手撕雞 + 福花 ( 18-FEB-2021 )




( 18-FEB-2021  THU )

感恩一覺瞓天光呀   唔要求日日係咁   但一星期有五日係咁都唔錯   哈哈 ~

里奧大人 WFH   又可以陪我食早餐喇 ~


我買比里奧大人嘅午餐   雞骨草 ($31) & 朱古力麻糬 ($15)   咁都要 $46   我話食下午茶無咁貴呀   哈哈


菇場唔忙呀   始終工廠未開   咁我哋都可以休息下   哈哈 ~

懶床嘅 Berry


好肥美嘅大腿


今日有 Free Lunch    又有前老闆比封大利是   勁開心 ~

慢煮法式豬鞍扒


又係做做下嘢嘅時候   西瓜叫哂所有人出嚟抽利是   上次比怪打尖   今次比阿後打尖   真係好心啦   叫妳抽唔係叫妳搶囉 ~

今日真係利是大豐收   感恩感恩


真係食完更有 Holiday Mood   真係同 8 卦傾偈傾到放工 ~

有時見到 Berry 瞓覺   會搞到自己都想瞓覺   哈哈


放工去買小青瓜   之後再去麥當勞買蘋果批   因為 $10/2 件好抵   哈哈 ~

是日懶餐 - 紅油手撕雞 + 福花

紅油手撕雞雞肶 1 隻只係 $11   但 3 條細細嘅小青瓜就 $13   我覺得超級貴   之前有啲一份 5 條只係 $10 咋   但我覺得手撕雞加咗青瓜   口感好好多   同埋無咁油膩 ~

福花 - 終於食哂喇   其實我懶咋   唔係加臘腸炒都應該好好味   哈哈 ~

洗埋碗抖陣   差唔多 8 點 15 分就出發去徑步喇 ~

本身諗住 20 分鐘   但最後都徑步半個鐘   爽呀 ~

我同里奧大人講話下次再行大潭水塘都可以呀   佢好驚訝點解我會咁鍾意   我話條路好好行   同埋空氣好好   次次行都好舒服咁囉 ~

番到屋企即沖涼   之後幫里奧大人一齊做公司嘢 ~

家姐依家見親 Berry 瞓得好林   就會影相比我睇   佢自己有張專用毛毯   見到印有狗仔嘅就肯定係佢用   哈哈


影到佢成個肥婆仔咁呀


我 11 點 40 分先瞓呀   里奧大人仲搞緊公司嘢未瞓得住呢 ~

沒有留言:

發佈留言