2021年2月27日星期六

素餃子 & 腐皮卷 & 什錦齋滷味 + 土伏苓牛大力鑽地老鼠豬骨湯 ( 27-FEB-2021 )

鹹蛋散好味呀


( 27-FEB-2021  SAT )

今朝天氣勁潮濕   仲落毛毛雨   真係好唔想番工   哈哈 ~

懶床

~


早餐食丁米   咁就可以頂到 2 點 ~


菇場唔忙啦   真係 Hea 住等放工 ~

放工即走   同里奧大人喺淘大食嘢   咁我就行住等啦 ~

諗住買件夾棉褸   比錢嘅時候   因為里奧大人話已經落車   我就咁買件褸就算   點知職員話買第 2 件有 88 折   又話買滿 $300 就即做會員送 $50 超市 Coupon   但我話要去食飯呀   叫佢幫我 keep 住件褸先   一個鐘頭先再嚟買 ~

之後里奧大人打嚟問邊間食嘢 ?!   我話買緊衫呀   佢話明明話搵餐廳   做咩無啦啦去咗買衫   我覺得佢講得好好笑呀   我不嬲係咁㗎啦   如果得我一個人行   肯定會睇衫同零食先㗎架   哈哈 ~

本來想去食台灣嘢   但間食店好細又迫   同埋好多人呀   所以唔會去 ~

再諗住去上海姥姥啦   見到午市套餐又唔係咁啱   所以都係去南記喇 ~

食完就即去買衫   叫里奧大人周圍行住等我 ~

里奧大人至愛


我唔知原來可以單叫豬腩肉酸辣米線㗎   仲只係 $38   好在家姐話我知   因為加埋春卷真係好飽好飽囉 


終於買咗 1 件夾棉褸 + 2 件中袖 Tee    只係 $348 咋   仲要有張 $50 超市 Coupon   即係 $100 一件咋   講緊仲要係褸喎   所以里奧大人問我買咩同價錢   我講完   佢只係哦一聲   即係抵囉   但佢又唔可以直接話抵   因為咁樣會令我再番轉頭買呢   哈哈 ~

里奧大人話去德福   我話又有咩想買 ?!   佢話想買珍珠奶茶比我飲呀   因為佢記得我講話德福嗰間好飲   呢下好感動   仲記得我話生日想飲珍珠奶茶   哈哈 ~

不過我話真係飲唔落喎   佢話買番屋企飲咪得囉   我話唔啦   真係唔想飲呀   佢先肯罷休 ~

今晚唔想煮   所以去埋 Taste 買晚餐同街市買湯料就番屋企喇 ~

收埋對手仔   好似唔想比人抱咁噃


番到屋企都沖涼先   呢啲潮濕天氣真係令人好唔舒服喇 ~

抖陣就煲湯   咁 6 點左右可以飲湯先 ~

差唔多 7 點預備晚餐   7 點 40 分可以食得喇 ~

是日懶餐 - 素餃子 & 腐皮卷 & 什齋滷味 + 土伏苓牛大力鑽地老鼠豬骨湯

素餃子 & 腐皮卷 & 什齋滷味 - 樣樣都好味道 ~

土伏苓牛大力鑽地老鼠豬骨湯 - 湯包 ($22) +  2 斤粉葛 ($21) + 西施骨 ($60)   豬肉佬切嘅時候好大件㗎   我心諗買 $60 真係值得   但原來係得一半咋   哈哈哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   抖陣就同里奧大人一齊睇戲 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   其實算遲添喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言