2021年2月15日星期一

星洲炒米 + 豆苗 ( 15-FEB-2021 )

午餐嘅星米幾乎無食過呀   加埋尋晚食剩嘅冬菇鴨掌   又可以當一餐   真係唔錯呀   哈哈


( 15-FEB-2021  MON )

今朝瞓到 10 點先醒   我覺得算遲㗎喇   哈哈 ~

里奧大人買早餐   我都即刷牙沖涼喇 ~


本身諗住今日行山   但我覺得狀態唔係咁好   所以唔行 lu ~

但又想郁下   所以去 Megabox   近近哋夠方便   同埋最主要係想買枕頭 ~

12 點幾去到   都唔係好多人   所以行得好舒服 ~

去睇廚櫃同餐枱   不過唔記得屋企 Size   所以都係唔買住 ~

差唔多 2 點半去太興食午餐   其實唔想去太興㗎   但坐得舒服就去啦   哈哈 ~

XO 醬元貝菜粒炒飯 ($56) - 食咗一啖係苦嘅   叫里奧大人再食都係苦   所以即刻轉另一樣


煙燻鵝絲雪菜炆米粉 ($65) - 仍然咁好味


星州炒米粉 ($65) - 諗住同炒飯價錢一樣   唔駛煩咋   但最後都係無食咁滯   要留番今晚食 


鮮忌廉紅豆咖啡 (+$8) - 好味喎   同埋唔甜   飲完唔覺得漏


食完已經 4 點   買埋枕頭就走人   已經開始好多人喇   好在我哋頭先早嚟咋   哈哈 ~

番到屋企都即沖涼   之後開機洗衫 ~

抖到 6 點半就預備晚餐   7 點可以開餐   因為聽日要番工   唔想咁夜食 ~

是日懶餐 - 星洲炒米 + 豆苗 

星洲炒米 - 唔好睇細細碟咁   但份量唔少㗎 ~

豆苗 - 見到 1 份只係 $15 好抵   我再加啲冬菇汁上面   咁樣當堂好味道   哈哈 ~   

8 點半食蕃薯糖水   因為清埋最後 4 隻蕃薯   里奧大人話做咩要咁大碗   我話蕃薯擺咗好耐   真係點都要食埋去呢 ~


睇下電視   11 點幾都瞓 lu   聽日正式開工喇 ~

沒有留言:

發佈留言