2021年6月12日星期六

梅菜肉餅飯 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 12-JUN-2021 )




( 12-JUN-2021  SAT )

今朝瞓到 10 點自然醒呀   算係瞓得晏喇 ~

里奧大人去買早餐   咁我都要去梳洗 lu ~


食完就抖陣   今日唔去家姐屋企喇   咁里奧大人又要番工   我又唔會去街   咁就大清潔屋企啦 ~

里奧大人 12 點幾出門口   我就開始全屋大清潔 ~

拖埋地就大清潔廚房同廁所   之後即沖涼喇 ~

話咁快又 3 點   食埋朝早剩嘅腸仔餐肉多士   其實唔餓   不過唔想擺咁耐 ~

如果我星期六唔去家姐屋企   家姐就一定會問我食緊咩做緊咩 ?!   之後佢問我係咪睇緊 ASTRO ?!   依家佢都知我成日睇   咁其實都會聽佢地啲歌   因為睇片要睇字幕   有時都好攰架   哈哈 ~

真係睇下睇下又到 8 點   里奧大人放工啦   叫佢買一個飯 & 點心 share 食   因為我唔想煮 ~

食完抖陣   傾下計又睇陣 Youtube   好快又到 11 點半   要瞓覺啦 ~

沒有留言:

發佈留言