2021年6月21日星期一

焗海鮮卷 ( 21-JUN-2021 )



( 21-JUN-2021  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   呢排骨火重呀 ~

本身諗住起身都攰   但感恩都精神   所以又徑步喇 ~

早餐食奶醬多   唉   食到好鬼悶   但又無咩好選擇   我又鍾意佢哋整得夠快   可以慳好多時間呢 ~


菇場忙下停下   好快到 Lunch Time ~

今日出去行啦   因為驚夜晚落雨無得徑步呀 ~

去惠康買 S&W 粟米湯   $10 買一送一   我覺得$5/罐好平   但又好驚自己睇錯   所以打比家姐   問係咪即係 $10 有 2 罐 ?!   家姐話係   仲叫我記得拎 2 罐先 $10   我覺得呢句好笑   哈哈哈哈 ~

買完再去買勞工梘   之後買埋皮蛋艇仔粥就番菇場喇 ~

今日行咗半個鐘都已經成身汗   所以真係灘凍啲粥先可以食呀 ~


咁我又買咗 2 件牛脷蘇比阿齋   又同佢傾下偈   差唔多 12 點 35 分先開餐 ~

又係忙下停下   一望個鐘已經 5 點   抖多陣就放工喇 ~

幫里奧大人買埋麵包就番屋企   今晚都好簡單   但都要 7 點先食得 ~

是日懶餐 - 焗海鮮卷

焗海鮮卷 - 終於食埋最後 5 條   因為食埋尋晚剩嘅半碟三文魚   我本身想焗 3 條   但剩番 2 條又唔湯唔水   所以焗埋去啦 ~

洗埋碗就抖陣   8 點就同里奧大人出去徑步 ~

今晚我只係行咗 3 千幾步就算   因為晏晝行咗好耐   真係有啲攰呢 ~

沖埋涼就睇 "德魯納酒店"   阿齋都話好睇   佢同阿妹都係話越睇越緊張   所以都好期待呀   哈哈 ~

隻手整損咗   佢對腳都整損咗   我話鬥長吖   佢話鬥深吖   哈哈  咁我輸咗呀   勁無聊 ~

我 11 點唔夠都瞓   里奧大人就話晏啲先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言