2021年6月2日星期三

香炸雞膇 + 紅油青瓜 + 紫菜包飯 ( 2-JUN-2021 )





( 2-JUN-2021  TUE )

里奧大人鬧鐘 7 點 15 分響咗   我見無落雨都即刷牙喇   換埋衫就去徑步 ~

雖然遲咗   但都要徑步 20 分鐘   反正我都係搭番原本班車   難得無雨真係好想郁下 ~

無落雨但塞車   8 點 35 分番到菇場   算遲喇   哈哈 ~


菇場勁忙呀   做完長命 Report 再做煩嘢 ~

今朝徑步   番工真係唔眼瞓喎   加上又忙   所以好快到 11 點 45 分 ~

行陣再買粉果炒麵   其實好想食湯麵   不過真係有啲熱   所以下次先食   哈哈 ~


仍然忙呀   話咁快放工 ~

我坐倒頭位   隔離行對面嘅婆婆做手勢   叫我拉低扶手柄落嚟   仲做埋向前衝嘅動作   佢見我拉完手柄先睇手機   真係好感動呀   真係人生第一次坐巴士遇到啲咁情況呢 ~

番到屋企都即預備晚餐喇   因為里奧大人已經放工啦 ~

6 點 45 分開餐   真係算早喇   不過今晚真係超級簡單呢 ~

是日懶餐 - 香炸雞膇 + 紅油青瓜 + 紫菜包飯

香炸雞膇 - CP 品牌真係好正   雞膇完全係泰國嘅味道   上次 AEON 做特價只係 $50/3包   所以即買   當方便餸都好丫 ~

紅油青瓜 - 擺咗 2 星期   只係雪壞咗 1 條   算係好㗎喇   所以今晚點都食埋佢 lu ~

紫菜包飯 - 其實想清埋包壽司紫菜   咁求其剪碎放飯面就算喇   因為無時間等佢凍再包到靚靚咁呢 ~

洗埋碗就抖陣   今晚只係焗嘢   所以煮嘢嘅時候同埋洗碗都無出汗   真係勁爽   哈哈 ~

8 點就同里奧大人出去徑步   里奧大人話徑 20 分鐘   我話咁快 ?!   佢話飲完啤酒   當散步算喇   咁又係   平時佢都會跑下   今晚真係純粹漫步人生路   哈哈 ~

沖埋涼就睇 ASTRO   今星期都唔睇劇喇   抖下先 ~

11 點左右瞓   因為聽朝應該唔會落雨   又要開始徑步喇 ~

沒有留言:

發佈留言