2021年6月28日星期一

鳳爪排骨飯 + 煎蘿蔔糕 & 芋頭糕 + 鮮竹卷 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 28-JUN-2021 )

下次唔會又飯又煎糕   因為食到好飽   唔係咁舒服咁


( 28-JUN-2021  MON )

今朝預咗落雨   所以 7 點半先起身 ~

啲雨越落越大   之後就黃雨警告   好在我早出門口   因為塞車呀 ~

感恩 8 點 10 分左右番到菇場   8 點半改為黑雨   西瓜喺群組話黑雨警告落咗先番工   所以好多同事無番   但好奇怪   正路 8 點半都喺途中啦   講緊係住將軍澳馬鞍山喎   但有人住馬鞍山都番咗嚟囉 ~


因為車銀優食過   所以阿花好想食   又益埋我啦   哈哈 


菇場唔忙呀   可以做自己嘢 ~

Lunch Time 又落大雨   所以食杯麵   食完 10 分鐘之後勁勁勁眼瞓   我合埋眼都差啲瞓着   真係超級多味精   好在係最後一個咋 ~


仍然唔忙   可以準時放工 ~

里奧大人今日放假   我個人又有啲攰   所以都係買晚餐番屋企食 ~

差唔多 7 點半就同里奧大人出去徑步半個鐘   番到屋企就開機洗衫   之後即沖涼 ~

依家里奧大人都會 Send 關於 ASTRO 嘅片比我睇  之前佢 Send 咗 MJ 唱 So Long 首歌   我問佢聽咗幾次 ?!   佢答 1 次   我話要聽夠 500 次呀   佢喺度大笑   以為我叫佢認真啲聽首歌   哈哈 ~

今晚睇 "我的 ID 是江南美人"   雖然係舊片   但我好想睇車銀優   哈哈 ~

睇到 11 點幾都瞓覺   唉   呢排唔係成日咁快眼瞓咁 ~

沒有留言:

發佈留言