2021年6月26日星期六

豉油雞 (外賣) + 唐生菜 ( 26-JUN-2021 )




( 26-JUN-2021  SAT )

尋晚瞓得唔係咁好   成晚好似頭重重咁 ~

今朝諗住起身徑步   但落超級大雨   咁又上床瞓番 lu ~

之後鬧鐘未響都起身   做下伸展都唔錯 ~

早餐食丁米餐   已經少米   但都食剩   不過今朝真係唔想食包囉 ~

家姐同里奧大人完全睇唔到塊餐肉   但又係幾唔覺眼嘅   哈哈


菇場唔忙啦   做下自己嘢 ~

放工去家姐屋企先   等家姐買 Lunch 比我食   咁樣慳好多時間㗎 ~

MOS BURGER


粗薯條好味道


家姐同工人都話 Berry 依家食零食   唔多食正餐呀


家姐 3 點半出去整嘢   我就陪 Berry   不過佢成日瞓覺嘅 ~

咁我唯有睇 ASTRO 啦   因為想聽歌呀 ~

家姐出咗門口   佢三秒即瞓   哈哈哈哈


瞓 15 分鐘又醒醒哋   家姐問係咪等佢 ?!   我話唔係   哈哈哈哈


瞓啦   快啲瞓夠就可以陪我   哈哈


次次見佢咁   我都會開始眼瞓


瞓喇


都唔知佢想點


真正嘅深層熟睡   因為我郁佢都無郁呀   哈哈


人肉枕頭   瞓得更加舒服呀呢


家姐 6 點番到嚟   抖陣又車我番屋企 lu ~

里奧大人無咁早放工   咁我自己去徑步 20 分鐘   之後再買豉油雞同菜番屋企 ~

喺屋企做下小清潔   8 點左右就預備晚餐   今晚淥菜同煮個丁麵就搞掂 ~

里奧大人 8 點 35 分番到屋企就即 Zoom 開會   咁唯有一路食一路開會   因為真係唔知開幾耐嘛   無理由等開完會先食   但感恩 9 點 15 分左右就開完呢 ~

洗埋碗就大清潔廁所   之後沖涼 ~

里奧大人熨 3 機衫   仲諗住叫佢聽晚先熨添 ~

今晚睇 1 集 "德魯納酒店"   所以又 11 點幾先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言