2021年6月5日星期六

北菇雞飯 + 雞扎 (外賣) @ 屋企 ( 5-JUN-2021 )




( 5-JUN-2021  SAT )

今朝 7 點 10 分自然醒   又無落雨   所以即去徑步喇 ~

比原定遲咗 15 分鐘   不過我都仍然照徑 20 分鐘   因為我點都會有時間食早餐呢 ~


番到菇場無耐就見到阿花   即同佢傾偈呀   佢尋晚有睇車銀優 Live   所以同佢傾車銀優   傾咗 15 分鐘先食   突然變咗好趕   哈哈哈哈 ~

我成日叫佢支持 ASTRO   我好多時都 Send 佢地啲片比佢睇   佢都覺得好好笑   所以佢好鍾意我 Send 啲片 ~

菇場唔忙啦   放工可以即走 ~

里奧大人今日番 3 點   所以陪我食 Lunch 呀   其實佢尋晚話陪我食 Lunch   但我話約咗家姐   叫佢自己食   之後我又覺得自己好衰咁   因為佢好開心同我講   但好失望咁答我   咁我隔咗陣就話我遲啲去家姐度啦   我同你食 Lunch 吖   我問佢係咪好想同我食呀 ?!   佢話梗係啦 ~

凍奶茶 / 凍檸茶 


粟米粒


酸辣鳳爪 (+$12) - 夠酸辣呀   份量仲好多   所以我食咗 2 隻   其他留比家姐


泰式海鮮濕炒河 ($70) - 今次河粉份量少咗好多呀


辣椒肉碎飯 ($60) - 里奧大人最鍾意食呢個飯


食完再抖陣   之後餐廳越來越多人   所以我哋都走 lu ~

里奧大人番工   我就去家姐屋企   感恩好快有車   差唔多 2 點幾就到喇 ~

家姐話佢凍就會瞓梳化底


同家姐傾下計   好快又 4 點   佢要出去整嘢   咁我就睇 Youtube 等佢啦 ~

Berry 喺梳化瞓   由 4 點瞓到 5 點   之後起身食晚餐   又再瞓到 6 點   家姐唔喺屋企   佢真係好好瞓架   但家姐一喺屋企   佢唔瞓㗎 ~

衰眼   哈哈


真係瞓


無啦啦又開眼   不過動作就無變過


以前佢細細隻   我真係抱住佢瞓㗎   就算我攰都會抱住   哈哈 


佢對眼突然好精神咁


諗緊咩啊 ?!


之後打平瞓


熟睡狀態


搞到我都想瞓   哈哈


起身食晚餐


食完又上梳化瞓   我喺 Berry 隻大脾仔上面瞓覺   但居然放屁呀   好在唔係太臭咋   哈哈


咁樣瞓好得意   好似好細隻咁


我睇 ASTRO 啲片   咁我喺度笑啦   好在無嘈親 Berry   之後聽到工人都笑到咔咔聲   果然識貨呀下   哈哈哈哈 ~

家姐 7 點唔夠番到屋企   我話今晚唔駛煮飯   咁我等埋佢地食飯先番屋企呢 ~

家姐一入屋   佢又開始精神哂


煎腐皮卷   不過我慣咗焗   因為無咁多油


7 點 45 分走人   番到屋企即大清潔廁所   之後開機洗衫   沖埋涼就等里奧大人放工 ~

因為里奧大人 8 點幾先放工   所以我一早話唔煮   唔想搞到咁夜仲喺度做咁呀 ~

9 點開餐   真係算夜㗎喇 ~

睇多陣 ASTRO   再睇埋新聞   今晚 11 點半先瞓覺 ~ 

沒有留言:

發佈留言