2021年6月23日星期三

豬三寶乾拌麵 (沙茶醬) + 招牌滷肉飯 (外賣) ( 23-JUN-2021 )

豬三寶乾拌麵 (沙茶醬) ($55) - 有滷肉+大腸+豬頸肉   但完全唔覺有豬頸肉囉   沙茶醬又得少少   整體真係難食   唔會再翻單


招牌滷肉飯 ($43)


( 23-JUN-2021  WED )

本身諗住今朝唔徑步   因為天氣報告話密雲有雨   所以 7 點半先起身   但 7 點又醒咗見無落雨   所以即去徑步 ~

落咗場雨真係無咁熱   起碼今朝出門口無咩汗   哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   又係時候食番啲鹹嘢喇 ~


菇場忙呀   一到 Lunch Time 就即落去行陣   因為個天好似就嚟落雨咁 ~

兜個大圈就去買炒米粉   之後即飛番去菇場   已經落緊雨喇 ~


菇場唔忙喇   可以抖到放工 ~

里奧大人今日番 1 點   因為可以要 10 點先放工   所以同佢食晚餐 ~

今日非常非常之感恩   本身諗住送兒童口罩比里奧大人公司   咁菇場每個月都會派口罩比我哋   今次仲每人再送 2 盒兒童口罩   咁 BG 問我要唔要 ?!   我話要呀   我正想買   之後佢又再問要唔要 ?!  因為有剩   佢再比多 4 盒比我添呀  感謝主 ~

放工即走   買埋晚餐就去里奧大人公司一齊開餐 ~

7 點左右就走喇  今晚直接去徑步 15 分鐘   但因為個袋重呀   條腰有啲攰   如果唔係可以耐啲 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後睇 ASTRO 再睇德魯納酒店 ~

里奧大人 10 點幾番到屋企   等佢沖埋涼再一齊睇   其實我一個人睇比較驚   哈哈 ~

11 點 15 分先瞓   里奧大人又繼續睇 ~

沒有留言:

發佈留言